Ikke spist middag i dag..

Nei, jeg har ikke spist middag i dag. Har rett og slett glemt å spise etter frokost i dag. Snuppen min har kveldsvakt og er ikke hjemme før etter 23. Selv har jeg vært på farten i hele dag og det er først nå jeg har fått satt rompa ned i sofaen her hjemme.

Jeg har blant annet vært i sentrum i dag og omsider fått sendt noen av flaxloddene og overraskelsene som lesere av bloggen har vunnet på Bunnys Lotto-Flax som har pågått, og enda pågår her på bloggen. Dere har enda mulighet til å være med på søndag, siste dag, da må dere klikke HER og levere 7 tall.

Først måtte jeg kjøpe konvolutter da, for jeg oppdaget jo plutselig at jeg bare hadde én konvulutt her hjemme. Så gikk jeg på pub, haha, og skreiv navn på konvolutter, hadde flaxlodd og liten overraskelse oppi. Yupp, jeg tok meg en tår på puben også ja, en kaffetår med litt melk og to sukkerbiter.

Så var jeg litt her og litt der jeg da, og på veien hjem måtte jeg innom butikken og kjøpe godmat til jentene, de bruker få det på lørdager, så måtte kjøpe ny forsyning. Da rasket jeg med meg den boksen dere ser øverst her, Spagetti a la Capri. Yupp, for jeg gidder ikke lage kveldsmiddag i dag, så jeg varmer denne til snuppen min kommer hjem, spicer den opp med litt chilli og pepper, deler på to og serverer med en ristet brødskive til hver, med smør på. Høres det greit ut? Noen som har noen innvendinger?

Vel, så da jeg endelig var hjemme, så måtte jo jentene få sin middag da, bare tørrfôr i dag, men dem ble fornøyde. Så da gikk vi en lang tur etterpå, og nå skal jeg slappe av. Må lade til diamant-fest i morgen. Der blir det servert masse ost, kjeks, frukt, grønnsaker, dip og bobler, så inni mitt hode har jeg en plan om at snuppen min og jeg stopper på TAKI i morgen og spiser kebabmiddag der underveis til festen. Hvis det blir slik så skal jeg prøve huske ta bilde av kebaben og dele med dere. For det er vel ingen som vet hvordan en kebab ser ut? Og det er vel ingen som vet at det er helg heller? Stadig noen som må fortelle oss andre at det er helg «yeey, nå er det helg», haha.. 🤪

Nå er det ikke mer fra meg.. Natta!!

PS: Hadde jeg hatt dette kostymet så skulle jeg hatt det på meg annenhver helg ute på byen fram til nyttår, no kidding 😁

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #helg #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Jeg vil ha det kostymet !!! Gimme, gimme, gimme ( Alien after midnight)! Fritt etter ABBA 😂.
      Jeg har snudd døgnet, og må få det på stell igjen her, så nå skal jeg tasse på kjøkkenet og sette min snasne halvprisdisk svinestek på grønnsaksengen sin – og la den kose seg i stekeovnen. Sikkert billigere strøm om natta 😆. Håper A la Caprien smakte 😉.

    2. Nå er du vel på fest – men jeg vil bare ha sagt at Spaghetti a la capri er skikkelig godt – og jeg vil si at menyen høres ut som en innertier. Er vel bøttevis av matfolk som ler seg ihjel, men ….. pyttsan….! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg