Hvordan unngå bli kvalm av dette?

Én ting er at jeg blir fysisk kvalm av å klikke inn på forsiden av blogg.no og Topplisten, rett og slett på grunn av hvordan det har gått opp for meg hvordan plattformen herjes av en mengde giftige bloggere, two-faced kvinnfolk som er så falske at en skulle tro de har slektskap med Dee Dee Blanchard, en kvinne som brukte sykdom og diagnoser for å få oppmerksomhet. Mon tro om ME var en av diagnosene hun diktet på sin datter?

Jeg blir kvalm av hvor opptatte de som frekventerer blogg.no og Topplisten er av konflikter og dritt. Vi ser det alle sammen, post noe dritt, lag kvalme, så blir det klikk-klikk-klikk. Mens de later som ingenting med sine koser og klemmer og fremstillinger som ikke passer til adferden ellers. Falske!

Lager dritt jeg også, men jeg står ihvertfall for det, og MYE mer skal komme. Hvis jeg klarer da. Føler liksom ikke det er helt meg, men jeg kan jo bruke dritten til å ta opp andre samfunnsaktuelle tema..

Coronavaksinen til legemiddelgiganten AstraZeneca trekkes over hele verden, melder den britiske avisa The Telegraph. Ja, det var da virkelig på tide. Det er jo gått noen måneder siden de innrømte i retten at vaksinen kan forårsake farlige bivirkninger.

Vaksinen, som kort tid etter folk begynte å dø etter å ha blitt injisert med den fikk byttet navn til Vaxzevria, heter seg nå at den kan «i sjeldne tilfeller» forårsake blodpropper og et unormalt lavt antall blodplater.

Her i Norge ble vaksinen droppet allerede i 2021, etter å ha vært i bruk i fire uker. Jeg er utrolig glad jeg satte meg på gjerdet og bestemte meg for å vente med å la meg injisere med noen såkalt koronavaksine. På tross av all hetsen ikke vaksinerte har måttet tåle, så var det verdt å avstå! Men dessverre, for flere jeg kjenner, deriblant snuppen min så ble første dose de fikk, denne Vaxzevria fra AstraZeneca. Fra den gang har det uregelmessig kommet kramper i bein og armer. I starten var krampene i beina, og så smertefulle at han våknet skrikende om natten. I natt var han på jobb og krampene kom i en arm. Ironisk nok jobber han på akutten, legenes svar er at de finner ikke ut hva som forårsaker krampene, de skjønner ikke hva det er. Heldigvis er han ikke syk ellers, faktisk egentlig ikke i det hele tatt, i motsetning til det enorme sykefraværet som ellers er blant hans kolleger.

Det er ingen tvil om at det vil ta tid før det tillates at man får vite den hele og fulle sannhet om disse hurtigfremstilte såkalte vaksinene som tydelig ble injisert i befolkningen av andre grunner enn å hindre smitte og smittespredning. For akkurat det er jo avklart forlengst, at vaksinene hindret ikke folk fra å bli smittet, smitte videre, eller bli syke. Personlig mener jeg at mange av sykdomstilfellene er av vaksinene, ikke av viruset c19. Det er jo nå slik at vaksinerelaterte dødsfall registreres som covidrelaterte dødsfall, noe som for meg er svært betenkelig. Jeg mener selv jeg bare tenker høyt når jeg skriver om dette, mens enkelte mener jeg sprer konspirasjonsteorier. Slik bringer man folk til taushet, man skal ikke tenke eller mene noe selv, langt mindre ytre hva man tenker og mener.

Men det er den faktiske sannhet, ingen av disse forskjellige vaksine-variantene hindret smitte eller sykdom, og det ble jo en del forskjellige etterhvert fra både Moderna, Pfizer og så videre. At man synes det er rart at ingen av disse injiseringene gjorde jobben man ble forklart de skulle gjøre, selv etter X antall doser og boostere, burde jo folk gjøre seg noen tanker om slik jeg ser det. Og at vaksinerelaterte dødsfall registreres som koronarelaterte dødsfall.

Sannheten er også at minst fire personer døde i Norge etter å ha fått blodrelaterte bivirkninger etter å ha blitt vaksinert med AstraZenecas vaksine. Minst fire, for den gang ble vaksinerelaterte dødsfall registrert som vaksinerelaterte dødsfall, og så endret de det.

Til sammen utgjorde denne Vaxzevria/AstraZeneca vaksinen bare 1,2 prosent av alle doser med coronavaksine som er satt i Norge skriver media. De skriver bare 1,2 prosent. Jeg vil ikke si at 70 000 mennesker injisert med dette er bare. Det er ikke bare, det vil aldri bli bare. En annen ting, søker man litt på nettet så vil man finne at tidligere har det blitt sagt/skrevet at 140 000 i Norge ble injisert med denne «vaksinen», hvorfor tall plutselig endrer seg vet ikke jeg. Dette har jo flere lagt merke til om tallene hvor mange som har «vaksinert» seg, at det har blitt opplyst om høyere tall enn det i realiteten var. Uansett, media og hvem det måtte være, kan gjerne skrive bare om at mellom 68 000 og 140 000 har blitt injisert med Vaxzevria. For meg vil det alltid være slik at 1 var 1 FOR MYE!!

Men nå altså er koronavaksinen til AstraZeneca trukket tilbake over hele verden. Når det kommer til Pfizer og Moderna så vil det nok ta mye lengre tid før det offentliggjøres hvor farlig guffen deres er. For det er samme greia der «mRNA» som ikke hindret hverken smitte eller sykdom. Hvorfor de fortsatte og fortsatte å presse dette på befolkningen kan man jo stille seg spørsmål om. JEG mener det er helt legitimt å stille spørsmål. Men noen oppriktige og ærlige svar vil vi nok ikke få med det første, for nå snakker vi om millioner Pfizer/Moderna-doser satt bare i Norge.

Man har lov til å bli kvalm, ondskapen blant mennesker er til å bli kvalm av, man blir jo påvirket, får lyst til å være skikkelig ond tilbake. Gjøre noe, ja.. flere har sikkert kjent på den følelsen. Heldigvis har jeg de to herlige fine mopsejentene mine her, når jeg koser med dem så roer det seg, jeg blir snillere og mildere.

Ja til livet og kjærligheten 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #norge #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Ein ting er AztreSeneca sin. Pfizer/Moderna sin er ikkje eitt hakk betre.
      Kvifor måtte Erna Solberg få hemmeleghald av det Coronakommisjonen fann ut, i 60 år.
      Om alt var “safe and secure”, var der vel ingen grunn til hemmeleghald 🤔.
      Etter mi meining, skulle ES, BH, og resten av krapyla som styrte dette, vore tiltalt for kriminalitet mot menneskeheita, og massedrap.

      1. De har hele tiden fått til noe som tar fokuset vekk, bare nevner Ukraina og Israel.. det er jo samme gjengen som holder i gang disse krigene.. Norge i front!🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg