Hvordan nå toppen??

God kveld dere der ute! Jeg må spørre, er det noen som husker at jeg gjennom sommeren delte en del såkalte «inspirerende historier»? De var ihvertfall ment for det, spre litt god moral og til ettertanke. Anyways, har dere ikke fått med dere disse historiene, så er det bare å klikke på linken. 11 korte, men gode historier, synes jeg ihvertfall.

I dag har jeg en ny en, jeg leste den for et par tre dager siden et sted, og den er treffende:

Det handlet om en kalkun som førte samtale med en okse. Denne kalkunen var ganske så sutrende og småveis manipulerende. Sukket og bar seg til oksen om at han så gjerne ønsket å kunne komme seg til toppen av det store treet på gården der de holdt til, «Ååååh.. stakkars meg, jeg har ikke energi til å komme meg opp dit» jamret han.

Oksen spurte, «hvorfor knasker du ikke i deg litt av avføringen min, den er full av næringsstoffer den skjønner du?!». Kalkunen hakket på en møkkaklump og svelget unna, yumm-yumm, og kalkunen fant ut at den møkka ga ham nok styrke til å nå den nederste grenen på treet.

Dagen etter hakket og knasket kalkunen i seg enda mer møkk, yum-yum-yumm, og han flakset til og nådde da den andre grenen. Dette gjentok han for hver dag, og yumm-yumm, til slutt på den sjette dagen satt han stolt på toppen av treet.

Straks etter kom bonden gående som oppdaget kalkunen der han satt på toppen av treet, «PANG» så ble han skutt med en kaliber .50 Browning Machine Gun.

Moralen i historien: Bullshit kan få deg til toppen, men det vil ikke holde deg der 😂

Riktig god kveld/natt!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#inspirerende #bunny #bunnytrash

7 kommentarer
    1. Hvis man ser det fra kalkunen`s side var dette kanskje slett ingen dårlig måte å dø på? 😛 Lykkelig i toppen av et tre! Treffer først kule riktig, dør man momentant, fin måte å forlate denne verden på det 😛

      1. Bra svart, jeg tenker at hvis lykken er så enkel å oppnå så ville jeg heller brukt energien på å komme meg vekk fra en dum okse som lurer meg til å spise møkk, og en aggressiv bonde som flyr rundt med en kaliber 50. Det er mange tretopper, jeg hadde vitterlig ikke nøyd meg med én noen skarve sekunder. Hadde du? 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg