Hverdagsliv, middag og rompeballer!

Hellige kaninmåne.. det var godt å sove litt lengre igjen i dag, for dere som lurer så skrev jeg DETTE i går. Men jeg er dessverre ikke helt uthvilt i dag, og i morgen er det opp tidlig igjen og få Ella til veterinæren. Jeg satser på at hun ikke er syk, men bare trenger en runde til med antibiotika.

Hvis det ikke tar for lang tid hos veterinæren så får jeg kanskje muligheten til å hvile litt når vi kommer hjem igjen. Håper det. Må jo begynne å få litt orden på leiligheten, vaske gulv og sofa og denslags. Vi får jo gjester på lørdag da det skal være en liten Halloween-fest her, og det gleder jeg meg til, ingen tvil om det.

Snuppen min begynner få kostymet sitt klart, selv henger jeg litt etter, det ble ikke helt slik jeg ønsket det skulle bli, så jeg får improvisere litt. Sånn er det bare.. så da får vi bruke formiddagen på lørdag til å kle oss ut, lage heksegryte og stæsje leiligheten med gresskar og litt guff. Joda, snuppen min kjøpte gresskar i dag. I give up, ingen av oss har lyst på innmaten i det hele tatt, og det er ikke akkurat sånt man gir bort på Facebook, haha.. eller?

Noen som vil ha innmaten fra gresskaret vårt? Kom og hent!!

I dag fikk vi innviet den nye stekeovnen vår ordentlig. Vi har vært lenge uten stekeovn skjønner dere. Jeg laget chillilasagne toppet med oregano, servert med hvitløksbrød. Var psyyyykt godt. Vi hadde begge lyst å tømme hele formen, men vi lot være. En form er to middager for oss, så da vet dere hva vi skal spise til middag i morgen også.

Flere som elsker lasagne?

Nå er det tid for litt NetFlixing igjen. Har ikke ork til noe annet. Kan ikke lese noen bok, ender bare med at jeg leser samme avsnitt om og om igjen. Holder på med en ny serie, «The Watcher», men vet ikke hva jeg synes enda, for har ikke fått helt grepet, det er litt nesten det samme som når jeg leser, jeg må «spole» tilbake. Det er lettere å spole tilbake på NetFlix enn i bøker, så derfor foretrekker jeg NetFlix for tiden.

Ellers skjer det ikke så mye spennende her i dag akkurat, i går var det knivstikking på gang, ikke så uvanlig da, men dramatisk, han stakk henne rett i hjertet og skulle drepe kjerringa. Ikke så trivelig å ha i nabolaget, men det er nå engang slik at majoriteten i Norge ønsker mer av dette, så da blir det som det blir. Ikke bare mitt nabolag, eller bestemte steder i Oslo, men i alle landets kriker og kroker.

Måtte le litt, sånn bittelitt av en videosnutt som dukket opp her nettopp nå, høhø.. Jeg hadde også blitt noe satt ut av DETTE! Du også?! Ikke sant!! *ler*
Nei, nå skal jeg slutte å *koke* på blogg for i dag. Dere får ha en riktig trivelig aften, ta vare på dere selv, bruk refleks og ikke gå alene på skumle steder. Dere skjønner hva jeg mener.. sant?

Takk for titten, «prekas» i morgen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #drammen #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
    1. Hahaha… ja det var litt av noen rompeballer altså….! Lasagne er godt – lenge siden jeg har spist det! Selv går jeg og fyser på hjemmelaga pizza – så det blir nok det i løpet av helga kanskje! Nå skal jo jeg være litt sjølvalgt uten stekeovn siden jeg skal male på kjøkkenet… og komfyren må ut! 🙂 Lykke til i morra – krysser fingre for prinsessa! <3

    2. God bedring til Ella.🥰
      Jeg elsker lasagne og din ser skikkelig god ut.🤩 Her blir det ikke Halloweenfeiring siden alle skal jobbe og farte hit og dit i helga.🎃
      Vet ikke om du kan slenge innmaten til gresskaret i fryseren og bruke det senere eller hvis noen vil ha det.
      Skal visstnok være godt til suppe og i muffins, men jeg har ikke prøvd.😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg