Her er det SÅ punktum finale!

Som jeg fortalte i DETTE innlegget i går så er det lite søvn å få for tiden da ting må gjøres og ikke kan foregå etter min klokke. Men nå er håndverkerne ferdig her, og vi har jo fått oss ny steikeovn.

Snuppen min jobber seint, er ikke hjemme før litt etter 23, og nå har jeg såpass med søvnmangel at det er uforsvarlig å bevege seg ute, holde på med kjøkkenapparater som steikovn, røyke sigaretter eller whatever. Går jeg i dørken nå så må alt være trygt.

Har jeg fortalt om den gangen jeg tok toget fra Oslo og havnet i Notodden, og måtte haike hjem i natten? Eller da jeg sovna i busskuret og våknet fastfrosset? Eller da jeg sovna med brød og melk i munnen og våknet med at jeg kastet opp på lunsjbordet til en hel barnehageavdeling, inkludert noen av barna? Aldri sett så mange store stirrende øyne på én gang før. Jo forresten, da jeg sølte kokende stekeolje på meg selv og alle ord fra innerst i en fjord kom på auto ut av kjeften på meg. Aldri vært så stille i en barnehage som det ble da.

Har mange slike historier.

Anyways, derfor sitter jeg bare her. Frakoblet verden. Apatisk. Tinnitus. Gresshopper. Mest sannsynlig sovner jeg snart. Men kveldsmiddagen er planlagt. Det blir ikke hjemmelaget Lasagne, noen form eller steik. Spar og Eurospar har 40 prosent på Grandiosa. Har hamstret. En slik stekes kjapt når snuppen min har kommet hjem. Så den nye steikeovnen vår blir innviet med Grandiosa! Hellige kaninmåne..

Bon apetit og god natt folkens, drøm ufint når den tid kommer, hvis det er mange skrivefeil, kommafeil eller whatever i dette innlegget, så ikke døm. Takk 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#grandiosa #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Dei der forbanna høgtalerane som står og hyler på overspenning inne i haudet, er noko skikkeleg dritt.
      Ein kan verta gal av mindre.
      Ein gong eg bøygde meg ned mot golvet, hylte det så høgt at det var fysisk smertefullt, og då kom det frå kjerringa, som sat 2-3m unna, “nå høyrde til og med eg at det hylte”.
      Eg fortalte det til øyrespesialisten eg går til. Det var interessant, sa han, for det bekrefter at det faktisk er ein fysisk lyd.
      Kos deg med ny ovn, og Grandis 😊.

      1. Tinnitus er relativt nytt for meg. Det er ikke så høyt, men dessverre blitt høyere. Det som er veldig rart, er at i det siste klarer jeg ikke skille om det er tinnitus eller lyd utenfra. Det er ganske frustrerende, jeg må på balkongen for å sjekke om det er noe utenfor. Jeg må gå rundt i leiligheten for å finne ut om lyden blir høyere eller lavere. For det høres ikke ut som om lyden er intern, den høres ekstern ut. Pizza ble bra den, med Extra ost og litt oregano 😜

        1. Ja, det er slik det er. Eg tek meg stadig i å kikka etter utrykningskøyrety, når eg er ute å køyrer, sjølv om eg har hatt det i fleire år.
          Eg venner meg jo til det etterkvart, men det er skikkeleg slitsamt.
          Eg har fått sånne “soveputer” som dei kallar det.
          Det er to små høgtalerar som ligg under haudeputa, og som er kopla opp mot ein lydboks, som igjen er kopla opp mot tlf via bluetooth. Så har eg valgt meg ut ein lyd (peis/bålknitring) på ein app, som eg skruer på når eg legg meg.
          Det hjelper godt, og kan anbefalast.
          Det går ann å lasta ned appen Relief, og ha lyd på tlf, men det kan vera til litt sjenanse for partneren.
          Det er verdt å testa ut 😊.

    2. Mange takk for loddene og lille Bunny. 🙂 Fire minutter med spenning er over, resultatet ble 0, men det gode formålet jeg nevnte skal likevel selvsagt få litt med hilsen fra lille Bunny og meg.
      Igjen takk for moroa du laget til oss lesere.

      Liv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg