Har gått til enden av regnbuen.

I dag var jeg oppe veeeeldig tidlig. Ordnet meg og dro ut med ryggsekk på ryggen og spade i hånden. Så bar det avgårde til enden av regnbuen. Mange som kikker når man går gjennom byen med spade i hånden, men det får så være, jeg har sett folk med kniver og øks, så spade er ikke det verste.

Jeg kom meg til enden av regnbuen før den forsvant, satte i gang å grave, og heldigvis var jeg på helt riktig «spot» ved første forsøk. Det hadde jeg egentlig ikke trodd. Jeg regnet med dette skulle ta hele dagen. Dette er en tur jeg har sett fram til lenge, veldig lenge, og nå er den endelig gjennomført.

Jeg hadde akkurat fått opp denne fine lille kisten og tatt noen selfier så mørknet hele himmelen fullstendig og det bare bøttet ned. Jeg kom meg i dekning og ble værende i skogen et par timer før det ga seg. Nå er jeg hjemme igjen og klokken er bare kvart over to på formiddagen. Klaske våt på beina ble jeg. Tørr nå, og igjen ser det ut til at solen vil titte litt fram.

Ganske gåen i beina også ja, men hellige kaninmåne for en bra dag hittil. Tenk at en slik kiste kan være under jord i over 20 år uten at den blir ødelagt. Det er kult, det hadde jeg ikke forventet! Jeg så ingen vannedderkopper, men det er kanskje ikke så rart.

Fremover nå blir det bare stas og moro. Juni blir en knallbra måned og det er mye å glede seg til. Allerede i helgen blir det liv og røre, og helgen starter i morgen 🐰

 

Turen min i går.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#regnbue #kiste #skatt #tur #bunnytrash #bunny

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg