Har forsiden hengt seg opp hos dere??

Jeg har fått samme forside opp i hele dag når jeg klikker meg inn på blogg.no. Forbasket irriterende! Først trodde jeg bare at folk bare var sløve og ikke skriver innlegg i dag, siden mine to blomsterinnlegg har ligget øverst på siden fra jeg postet dem i morges klokken 11:45. Men da jeg postet mitt neste innlegg i ettermiddag så kom det ikke opp. Kom fram til at det måtte være samme problemet som jeg hadde for flere dager siden da et innlegg viste seg å være umulig å publisere. Det går faktisk enda ikke, men nå har det ingen mening å poste det fordi tema er utgått.

Anyways, mitt forrige innlegg har jeg prøvd å poste ørten ganger nå, men det kommer ikke opp på forsiden, men det kommer ingen innlegg fra andre opp heller. Så var jeg innom «AudMarit» og hun hadde postet nytt innlegg klokken 18:18. Så mao så er forsiden «stuck» og det er irriterende på en søndag, for det er den dagen i uka jeg følger mest med på oppdateringer. Litt tungvindt å klikke innom hver og en for å se om noen har kommet med noe nytt og spennende.

Selv har jeg postet tre innlegg tidligere i dag, om dere ser eller ikke ser, det vet ikke jeg, for fra 11:45 i dag har jeg fått opp samme forside. Har til og med slått av og på mobilen. Mye surr her inne.. her 👇🏽 er dagens tre innlegg fra meg. Ha en fin kveld videre, nå gidder jeg ikke sjekke forsiden flere ganger. Prøver igjen i morgen. Prekas! 🐰

«Den aller beste blomstergruppa del 1»

«Den aller beste blomstergruppa del 2»

«Velkommen til Blogglandia!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

12 kommentarer

Siste innlegg