Handleliste, ukesmeny, konspirasjonsteori, tigging og quiz med premie!


Det er en del bloggere som poster både handlelister, ukesmenyer og konspirasjonsteorier her på blogg. Noen tigger jevnt over etter penger. En blogg jeg har tittet innom ber hele tiden folk om å vipse 20 kroner. Det er et mangfold av bloggere ja, haha.. så jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg inspirert av flere bloggere på én gang. Så først skal dere få handlelisten min da jeg skal handle litt på tirsdag tenker jeg.

Handleliste:

Champignon. Amerikansk Blanding. Pepsi max. Solo. Melk. Gastromat. Appelsin. Sjokolade. Jif universal spray. Italian Spritz (Vinmonopolet).

Ukesmeny:

Mandag: Scampi og søtpotetmos.

Tirsdag: Levergryte med champignon og bacon. Servert med potetmos.

Onsdag: Fiskegrateng med smeltet smør og kokt potet.

Torsdag: Pizza, fire varianter, Mafioso, Kyllingpizza, Drammen Spesial og Fjell Spesial. Jeg har innkalt til dugnad for blokka denne dagen og bestiller derfor mat fra Cappadoccia Pizza og Burger her på Fjell.

Fredag: Pasta og kjøttboller i chillisaus.

Lørdag: Kyllingfrikasse og ris.

Søndag: Sushi.

Konspirasjonsteori:

Link: «Konspirasjonsteori»

Quiz:

01). Hva heter Kamala Harris’ visepresidentkandidat?

a) Pete Buttigieg

b) Josh Shapiro

c) Tim Walz

d) Joe Biden

02). Hva er du redd for hvis du lider av androfobi?

a) Svaner

b) Menn

c) Barn

d) Katter

03). Hvilket band har jeg fullstendig dilla på for tiden?

a) Imagine Dragons

b) Judas Priest

c) Motorpsycho

d) New Kids on the Block

04). Hvilket år sto slaget på Stiklestad?

a) 1030

b) 1050

c) 1175

d) 1939

05). Hvis jeg hadde vært en kjent rockeartist på 80-tallet så hadde artistnavnet mitt vært?

a) Black Snitzel

b) White Omelette

c) Pink Potatochip

d) Yellow Biscuit

06). Hva skjedde den 20ende juli 1969?

a) Janis Joplin døde

b) Apollo 11 landet på månen

c) Jimi Hendrix døde

d) Jim Morrison døde

07). Hvem er nummer 1 på Spotify i dag?

a) The Weeknd

b) Taylor Swift

c) Lady Gaga

d) Bruno Mars

08). Hva heter den siste store hiten til Madonna som er et samarbeid med andre artister?

a) Popular

b) Me Against The Music

c) 4 minutes

d) Love Song

09). Hvilken tv-figur bor inni en ananas og jobber på restauranten Krusty Krab?

a) Svampebob Firkant

b) Fisken Nemo

c) Minion

d) Titten Tei

10). I hvilket fylke ligger Hauklandstranda, som i både 2021 og 2024 ble kåret til Europas beste strand av reisemagasinet Lonely Planet?

a) Nordland

b) Troms og Finnmark

c) Buskerud

d) Telemark

11). Hvilken typisk høstmat regnes for å være Norges
nasjonalrett?

a) Hakkasteik

b) Fårikål

c) Kjøttkaker

d) Skreimølje

12) Hvilken blomst var ukens første her hos Bunny?

a) Duftgladiol

b) Levkøy

c) Sukkerstang

d) Gudeblomst

Kun dere som svarer her inne i bloggen blir ansett som deltakere, skroll nedover så ser dere kommentarfeltet! Nytter ikke svare på Facebook eller andre steder. Man kan bare svare én gang. Det er premie, så en kan ikke være anonym! Flest riktige vinner, blir det flere med likt antall, så blir vinneren trukket! Da setter vi i gang, dere må svare innen i morgen kveld, mandag 30/9 klokken 21:00.

Og så kan alle som ønsker, helt frivillig vippse meg 20 kroner hver så lover jeg å blogge hver dag denne måneden. Vipps til 99535909. Ideen har jeg hentet fra en matblogger her på blogg.no. Håper på masse pling!!

Og krysser fingrene for at mange deltar på quizen. Takk på forhånd, og ha en nydelig kveld! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#quiz #bunnytrash #bunny

9 kommentarer
    1. Fantastisk blogg du har og du er ikke redd for å ta opp temaer som er såkalt politisk ukorrekte. Her er mine svar på quizen 🙂

      1. Tim Walz
      2. Menn
      3. Imagine Dragons
      4. 1030
      5. Pink potatochip
      6. Månelandingen
      7. The weekend
      8.Popular
      9. Svampebob firkant
      10. Nordland
      11. Fårikål
      12. Sukkerstang

    2. Denne “nailer” eg!
      1.C
      2.B
      3.A
      4.A
      5.C
      6.B
      7.B
      8.A
      9.A
      10.A
      11.B
      12.D

      På tide å komme seg i seng, frisøren i morgen tidlig!
      Nattinatti og ha ei GOD uke, Bunny!

      Klem Vibbe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg