Fullstendig panikk – ikke noe gøy!!

Så da stod jeg opp i dag etter «Nattens mareritt», som dessverre ikke var noe mareritt i det hele tatt, men faktisk blodig alvor. Ble veldig lite søvn i natt! Ettervirkningene ga seg jo heller ikke, jeg tok meg til hodet hele tiden, måtte kjenne etter konstant. Men med alt håret og all psoriasisen i hodebunnen så ble jeg jo bare mer og mer paranoid. Stod i dusjen i en time, kroppen er grei, men hodebunnen masserte jeg, og masserte. Det endte med at jeg hoppet i tøyet og gikk til sentrum.

Hadde bestemt meg for å dra til frisøren min, Ari, få han til å klippe meg ordentlig kort og sjekke hodebunnen. Men han var ikke der, så da spankulerte jeg over brua til andre siden av elva. Tenkte jeg kunne gå til Din, en annen frisør som er herfra Fjell. Men der var det fullt hele dagen. Jeg ga opp, men da var det på en måte greit, jeg hadde fått roet meg underveis i det flotte nydelige været.

Så da tenkte jeg at nå må jeg bare slappe av, dette går helt sikkert finfint. Møtte snuppen min på torget, vi kjøpte iskalde brus på Kiwi og satte oss ved en benk. Der ble vi overfalt av en sverm veps. Merket det i går at det var mye veps her hjemme, kom liksom to tre stykker samtidig på balkongen her. Og underveis til sentrum i dag var det heller ikke måte på hvor mange veps jeg skulle treffe på. Til opplysning, veps er jeg livredd. Gi meg slanger, svære edderkopper, alligatorer, aliens og rotter, helt greit, men veps..

Vi kunne ikke sitte ved den forbanna benken, når jeg sier sverm så mener jeg sverm, jeg snakker ikke én, to eller tre stykker, men SVERM. Jeg fikk helt panikk, hoppet fra benken og trådde over, vridde ankelen og hurra det gjør vondt! Men vi kom oss derfra uten at jævlene fikk tatt oss.

Skulle gå hjem da, eller til Kiwi nærmest oss og handle litt der. Det var jo dagens lyspunkt, dette med momskutt på fiskevarer, så da ble det handlet inn flere pakker med røykalaks og laksefilét. Så skulle vi ta bussen hjem. Satte oss inn og bussen begynte å kjøre. Tror dere faen ikke der var en sverm veps med på bussen også?!! Det var da jeg begynte å tenke på Bibelen og 5. mosebok.. dette er helt jævlig altså!

Humøret stiger heller ikke når en kommer hjem og oppdager at dongerishortsen har sprukket i hele rævva. Har jeg da liksom travet rundt i hele Drammen slik i dag da? Med et svært krypinn for alskens insekter rett inn til rumpehullet mitt?? 🙈

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#insekter #veps #sommer #drammen #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. dette hørtes ut som en slitsoom dag og ikke var det kjekt med sprukken buksebak heller.Jeg liker heller ikke veps ,det er nå på høsten den er mest agresiv og størst fare for å bli stuukket om en er uheldige ,så best å være forsiktig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg