Fikk flott Stopp ALS-armbånd i dag!

For noen dager siden bestilte jeg et «Stopp ALS armbånd» fra en liten nettbutikk som heter Miss Djeins Perler (👈🏽 link)! Jeg postet et innlegg om dette nettstedet den dagen jeg bestilte hvor jeg la ved bilder av Stopp ALS armbånd og nøkkelringer for å vise noen eksempler på alt det flotte Jane Johansen lager og selger for å samle inn penger for å bidra for å støtte norske forskere i kampen mot ALS-sykdommen.

Det forrige innlegget mitt kan dere lese her: «Flotte ALS-smykker».

Miss Johnsen som lager smykkene mistet sin mamma, Wenche, dessverre altfor tidlig, til ALS. Hennes mor var da 57 år og det er blitt en hjertesak for Jane og bidra for å finne kuren for ALS. Hun begynte å lage disse smykkene i 2015, og har stått på for saken noen år.

Jeg synes dere skulle ta dere en titt, disse smykkene er kjempeflotte, ikke dyre, tiltrekker oppmerksomhet og er for en god sak, vinn-vinn-vinn, ingenting å tape.

Dere kan forresten lese om ALS her:

«Stiftelsen ALS Norge».

I dag har jeg vært ute en tur og handlet. Hadde en dårlig hårdag i dag, så da fant jeg meg en svart caps å ha på hodet. Syntes capsen var litt kjedelig, så da fant jeg denne pinsen som jeg kjøpte i København (se bilde under👇🏽) da snuppen min og jeg var der nylig på Madonna-konsert. Den pinsen er til støtte for kreftsaken. Jeg bruker kjøpe slike pins, smykker og armbånd for å støtte viktige saker. Når man bruker slike accessories legger folk merke til det og spør eller kommenterer, og det drar oppmerksomhet til saken. Jeg tenker det er en fin ting!
Så nå bestilte jeg meg en ny pin fra Kreftforeningen. En fin liten sak i flotte farger som garantert tiltrekker seg oppmerksomhet. Dere kan bestille den HER!!
Pinsen til venstre kjøpte jeg nylig i Danmark til støtte for kreftsaken. Den til høyre bestilte jeg nettopp nå fra Kreftforeningen.

PS: Dette innlegget er ikke reklame, jeg har ingen avtale med Miss Djeins eller noen av de nevnte i innlegget her. Derfor er ikke innlegget merket reklame. Jeg mottar oppdateringer om sykdommen ALS og prøver følge med da jeg har genuin interesse av å bidra til saken, jeg har en venninne med ALS og en tante med SMA. I et eldre innlegg har jeg skrevet noen linjer om disse sykdommene. Og samtidig synes jeg som sagt at disse smykkene er flotte. Når det kommer til Kreftforeningen så har jeg mistet flere venner til kreft, og jeg kommer alltid til å bidra for å forsøke få folk med å støtte. Dette er grusomme sykdommer som må knekkes og bekjempes!

Noen som tenker å kjøpe pins eller smykker?! Håper det. Om ikke annet, del gjerne innlegget mitt! 🐰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#als #stiftelsenalsnorge #pins #missdjeinsperler #kreftforeningen #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Du støtter opp! Veldig bra.
      Og det var jo fine ting også da. Så da får man ikke dårlig samvittighet for å kjøpe seg noen smykker.

      1. Veldig heldig med ALS-smykkene, for de bruker jo mine favorittfarger. Tenkte jeg skulle bestille meg en nøkkelknippe der også. Mye fint hos Miss Djeins, har du tittet? 😜🐰

    2. Et flott armbånd du har kjøpt – jeg har vært inne i nettbutikken nå – og kjøpt et par ting! Et bokmerke til meg selv (flaks, bare et igjen) – og noe jeg skal bruke i 50-årsgave! 🙂 takk for at du tipsa meg om det akkurat idag……

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg