Etter bryllup kommer skilsmisse!

Det er ihvertfall min erfaring. Jeg var gift i 7 år og det gikk ikke, som dere skjønner, vi ble skilt. Det er jo bare bra det vel. I ettertid. Hadde ikke vært her i dag om jeg ikke hadde blitt skilt. Hadde jeg vært gift enda hadde jeg vært dypt ulykkelig nå. Psykisk ødelagt.

Av livet skal man lære, og snuppen min og jeg har nå vært sammen i over 15 år. Vi tar 15 år til på strak arm vi, da selvfølgelig hvis vi blir gitt muligheten, om jeg ikke dauuer i løpet av natten av korona, for jeg har jo covid nå.

Snuppen min og jeg fungerer veldig bra, vi har ingen intensjoner om å gifte oss. Er det ikke mest for oppmerksomheten at man gifter seg i 2022? Det er nå ihvertfall hva jeg tenker og tror.

Vi gir hverandre kjærlighet og oppmerksomhet, det holder. Enkel oppskrift. Vi har dialog, og det må sies at den dialogen og åpenheten fungerer meget bedre for de som ikke henger ut sin kjære i det øyeblikk en tabbe er blitt begått. Er det noe mennesker gjør, så er det tabber.

En annen ting, vi slipper å ha hemmeligheter for hverandre, vi slipper frykten for den andres reaksjon hvis en har gjort noe dumt eller feil. Hvis min umiddelbare reaksjon skulle være å henge snuppen min ut på nettet for et feilgrep han måtte ha begått, så skjønner jeg jo det behovet han måtte ha for å holde det hemmelig.

Når noen tenker at å henge ut sin nærmeste er det første man gjør, da.. altså det er lettere å være åpen og ærlig, ikke holde ting inni seg, om det ikke blir brukt mot en, eller at det skal bli offentlig drama av det. Jeg kunne aldri hatt et forhold til en slik person. Jeg er så utrolig glad for at ingen av oss, hverken snuppen min eller jeg, blir helt rabiate og hysteriske, men heller kan ha et voksent godt og kjærlig forhold.

Jeg er så takknemlig. Lykkelig. Vår egen leilighet, vårt hjem. Vi har hverandre. Ingen krav. Vi har de to små herlige jentene våre. Eller tre, nå har vi jo «adoptert» et lite gull til som trenger å bli ivaretatt, få oppmerksomhet og kjærlighet. Hun har hatt det tøft ei stund, og nå er ‘mammaen’ hennes innlagt på sykehus og blir borte flere uker. Men vi skal ta vare på gullet, vi har kjærlighet å gi. Sammen er vi en fin liten familie – love is love ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#familie #kjærlighet #bunny #bunnytrash

28 kommentarer
    1. Hei Bunny. No offense, men kanskje de kan hende er enige om å dele den informasjonen. Hvis de begge står bak bloggen, så er de kanskje enige om å dele også dette.. Man må ikke være så rask å dømme en situasjon – det er som oftest alltid elementer av saken man ikke kjenner til. 🙂 Forøvrig kjempeglad for at du har det bra med din kjære! <3

      1. Vær så snill å ikke sett andre inn i hovedrollen i mine innlegg om meg, mitt liv og mine tanker. Man gjør seg tanker, jeg har ikke dømt noen. Ja, vi har det kjempebra, takk, tenkte kanskje dette innlegget kunne være inspirasjon for noen.

    2. Sånn det skal være🥰Var borti en sånn en gang, som tok opp krangler osv🙄Glad jeg kom meg vekk for å si d sånn..Nok av gale folk der ute🙈Man blir litt skeptisk..Erfaring rikere da..

    3. Om det ikkje er “avtalt spill”for å kunne ha litt dramatisk innhold så er det ikkje bra- Kunne aldri “hengt” ut noen av mine nærmeste. Egentlig nevnes mine ikkje så ofte, ikkje i negativ uthenging i allefall.

      Ang blogg: De skal jo “bare”rydde bort de som blogger for lite og/eller har for lave tall. SWOPP så kom det jaggu meg en “blogginnlegg” fra Stinablogg! Hun vet nemlig at det er en 3 mnd grense, men hvis du sjekker så er hun blokkert fra lista…(det er min feil…) Hun driver fortsatt å reklamere på Snapchat og linker til blogginnlegg fra 2010…Eg skjønner ikkje greia liksom…Hun oppdaterer skamgamle innlegg (fra 2010 altså) for at det skal linkes fra Snapchat, hvorfor ikkje bare lage et nytt liksom..

      Det er no sikkert også en god del inaktive blogger som vil forsvinne, blir jo spennede å se hvordan hele lista blir etterpå. Lista går jo fra 1-100, hva med de fra 101 og oppover? Hvor lang er egentlig den lista?
      Anyway..Oj, du er syk? Masse god bedring <3
      Nå er det helg + det er 1.juli så nå må alle som har fixet seg eller redigert selg selv merke dette, det skal bli løye å se om de er like flinke til det som når de merker med reklame…*Ironi*

      Klem Vibbe 🙂

      1. Man må aldri se bort fra avtalt spill når det gjelder spillere. Om jeg kommer noen vei med saken min, så vil jo dette definitivt være med på å underbygge og bevise galskapen.

        Stina la jeg merke til, og da måtte jeg le, jeg vet jo alt dette.

        Jeg lurer egentlig på hva som er agendaen? Er dette en en påbegynnende opprydning før de bare pakker alt sammen her. De skriver de ønsker aktive blogger. Javel, men har det da noen betydning om det eksisterer blogger som er inaktive? Er det et problem for noen? Kan jo være at noen som har hoppet av fikk lyst å hoppe på igjen, men da er bloggen borte, og vedkommende ikke har lyst og begynne helt fra scratch, og velger da å utebli likevel. Noe her stinker tenker jeg.

        Jeg er ikke syk, derfor kan jeg ikke bli bedre, hehe, men takk likevel.

        1. Er jo ikkje første gang de rydder så det går nok greit. Det er bra å luke bort de som ikkje er aktive, vil jo etter på blir en mer levende liste som er kjekkere for alle 😀

          Ok, du er ikkje syk så da får du heller ha en strålende dag 🙂
          Vibbe 😀

    4. Hmm… jeg er så enig med deg! Det viktige er å ha det trygt og godt uten no dilldall og at en slipper å gå på nåler. Jeg har et forhold bak meg med evig redsel for å gjøre no feil, det er farlig for hodet..i tillegg har jeg vært gift i hele 10 år. – en gang for lengesiden…😉😉 nå har jeg det bra nå, helt best! 😘 aleine.

    5. Tjaa, hva skal en gammel gubbe si, som har vært sammen med den samme jenta som jeg traff da hun var 16 år, og gift med i snart 51 år. 🤗 Ethvert forhold, uansett, krever sitt av begge parter. Gode tanker og lykke til til dere. 🤗

      1. Da kan du si at du var heldig og traff blink allerede da, og forholdet har sikkert vedvart med åpenhet, dialog og kjærlighet. Jeg har veldig respekt for dere som har fått det til. Tidligere generasjoner var bedre på den slags. I dag har folk barn med 4-5 forskjellige og ekteskap er blitt en oppmerksomhetsting fremfor en hellig pakt.

    6. Jeg og Hr Frodith har vært sammen siden 1998, tenk det da 😊 Har aldri giftet oss, har det like fint som samboere 😘Respekterer hverandre på hverandres særegenheter. Har vært gjennom MYE sammen. Uten at vi har vandret hvert til vårt, gift eller ikke. Vi elsker hverandre for de vi er, også de sidene som ikke er SÅ bra får bli med i den pakka 😊

    7. det er godt å lese att du har det bra ,att du og snuppen din fungerer fint ilag ,det er det viktigste i ett forhold att en har det bra ,att en har respekt for hverandre og er det noe som skurrer så er det i forholde det skal snakkes ut og ikke på blogg ,jeg kunne ikke tenkt meg å henge ut min mann heller på sosiale medier ,nå har jo ikke jeg behov for det heller men om det skulle oppstå noe :=) vi har foresten 40 års bryllupsdag denne måneden her og vi fungerer like fint ilag i dag som vi gjorde da vi giftet oss unge :=) fortsatt masse god bedring

      1. Takk takk, dagen deres er ikke tilfeldigvis 31 juli? Snuppen min og jeg har vår dag 10 februar, selv om vi ikke er gift. Mye respekt for deres 40 år da. Har ikke hatt så mange i mitt liv som klarer det. Besteforeldrene mine klarte det, og gudforeldrene mine (tante og onkel) utenom det skiller de fleste seg allerede mellom 3-7 år. Vet du, en gang var jeg i bryllup, og de gikk fra hverandre 4 dager etter.. takk for god bedringsønsker, men jeg er ikke syk. Det er bare de færreste som blir syk av covid. Det som er litt kjedelig er at jeg er smittsom og må holde meg hjemme siste ferieuka til snuppen min. Hadde egentlig planer om en dagstur til Tønsberg og litt sånn, men men.. 😜

        1. jo vi har bryllupsdag 31 juli :=) og ja det er svært mange som skiller seg ,jeg er et skillsmissebarn jeg også og begge søskene mine som jeg vokste opp sammen med er skilt ,men sånn er det og det må en respektere tenker jeg :=) godt du ikke er syk da men trasig når det kommer i ferien ,må dere begge holde dere hjemme eller kan snuppen din gå fritt ute ? er det regler på slikt nå

          1. Jeg er synsk! Han er jo trippelvaksinert så han kan gjøre hva han måtte ønske, det er jo det absurde oppi det hele da vaksinerte er like smittsomme som uvaksinerte. Selv må jeg være hjemme fram til søndag da jeg er registrert med covid i systemet.

              1. Yupp, 31 juli er jo perfekt. Ja, reglene har jo vært koko hele veien. Det er jo enda mange land du kan reise til at det er nok at du viser koronapass og beviser at du har latt deg injisere. Har du latt deg injisere så er det ikke så nøye om du drar med deg smitte, mens uvaksinerte må testes, og testingen koster penger nå. Tydelig at det egentlig ikke handler om smittevern da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg