Et spill for Bunny!!

I dag har jeg vært og ruslet i det fine været, da var jeg også innom sentrum og fikk endelig sendt pakke til «Aud-Marit» som vant «navnekonkurransen» som jeg hadde her på bloggen for et par uker siden. Hvis dere klikker på linken kan dere lese i kommentarfeltet der alle forslagene. Da jeg hadde postet pakken på rusleturen min i sentrum passerte jeg bokhandelen og ble litt begeistret over at de hadde satt ned prisene på spill og puslespill med 40 prosent. Det er jo en del.

Nylig har vi hatt noen spillkvelder med venner, hvor vi først spilte «Disturbed Friends» og neste gang spilte vi «Kryptert». Begge disse likte jeg egentlig veldig godt, spill for voksne som også passer som drikkelek. Vi hadde det veldig moro. Når jeg da skrev om dette her på bloggen var det noen som nevnte spillet «Politisk Ukorrekt». Jeg hadde jo hørt om det før, men faktisk, ærlig talt, aldri spilt det, tro det eller ei. Men jeg har liksom ikke vært den helt store spill-entusiasten. Anyways, i dag kjøpte jeg dette spillet!

Les:

Spillet jeg har kjøpt er «en oppdatert og utvidet utgave av kjempesuksessen «Politisk ukorrekt» som er spilt av over 2 millioner nordmenn.

Hva går det an å si? Og hva går slettes ikke an? I «politisk ukorrekt» kan dere si alt det som ellers ikke går an, dere kan operere helt på grensen og gapskratte av det uten å bli fordømt. Spillet dyrker den rå og sprø humoren som settes pris på av unge mennesker, nesten uten tøyler! Det er egner seg godt sammen med alkohol. Spillet kan virke støtende på sarte sjeler, men det ligger en dobbel bunn i spillet, fordi latteren ofte utløses når dere selv vet at dere opererer på grensen av det akseptable.

Men hvor går grensen? Når du spiller «politisk ukorrekt» er du med på et eksperiment for å finne ut hvor du og dine venner mener at grensen for ytringsfrihet bør gå. Det er mulig å velge varianter som går over grensen, men da sitter kanskje latteren fast i halsen?

Hva går det an å si? Og hva går slettes ikke an? Finn selv ut hvor din grense for ytringsfriheten går. Dette spillet er en reaksjon på det moderne kravet til at ethvert utsagn må være politisk korrekt.

Dette er et selskapsspill for tolerante personer med svart humor. Ytringsfriheten er ikke selvsagt. Det opplevde nordmenn i 2017 da det ble gjort flere forsøk på å stoppe «politisk ukorrekt» for salg i Norge. Den raske og kraftige reaksjonen fra spillets mange tilhengere bidro sterkt til at det kom tilbake i salg igjen»

Altså, jeg har aldri hørt om noe spill som høres mer Bunny ut!! Har dere? Selvsagt måtte Bunny kjøpe dette!! Men saken er at det er fra 4 spillere og oppover, og jeg håpet å spille dette i helga. Haha.. Bunny gleder seg til helga!! Men vi trenger flere spillere!!

Hvem er med å spille?? 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#drikkelek #drikkespill #politiskukorrekt #spill #ytringsfrihet #bunny #bunnytrash

25 kommentarer

Siste innlegg