En veldig lett bris og en liten absurd bok!

Planen var egentlig å lese medblogger Torjus Dølo sin bok «Slipset i Istanbul» på flyet da vi reiste fra Norge. Det ble ikke slik. På flyet ble tiden brukt til en grei lunsj, så spilte snuppen min og jeg noen runder maxiyatzy. Jeg hadde også lastet ned første sesong av en Netflix-serie som heter «Cobra Kai» som handler om hovedkarakterene fra den første Karate Kid-filmen som ble enormt populær i 1984.

«Cobra Kai» er hittil morsom nok den, nå er det jo faktisk blitt hele fem sesonger, og jeg tipper det blir flere.

Anyways, i dag lå jeg 3 timer på stranda rett nedenfor hotellet her. Det holdt for meg kan man trygt si. Mens vi var der fikk jeg lest boka til Torjus Dølo. Boken består av 15 korte historier: «Sommerkveld ved fjorden», «Selskapssyk», «Problemet med bacon», «Avstigning», «Bo Diddley blues», «Piken med tampongene», «Tendenser», «Flukt ved daggry», «Slipset i Istanbul», «I morgen», «Gud, eller..», «Grønn tusj og Nancy», «Hos Benedikt», «Zzzummmm» og «Maud»

Mine personlige favoritter ble «Sommerkveld ved fjorden», «Bo Diddley blues», «Tendenser» og «Hos Benedikt». Jeg må ærlig talt si at jeg tok meg i å le flere ganger, og jeg tok meg i å riste på hodet enda oftere. Hellige kaninmåne.. dette er absurde historier.

I sitt eget blogginnlegg om boken skrev Torjus selv følgende: «Er denne boken oppmerksomhet verdt? Litterære kvaliteter? Ja, ellers ville jeg aldri latt den trykke. Noen få har lest den, deriblant døtrene mine. De er tause… det tar jeg som et godt tegn».

Hadde jeg hatt døtre så hadde ikke jeg fått trykket en slik bok, langt mindre latt noen døtre lese den 😂

Boka kan dere bestille HER, nå skal vi bestille et par cocktails og noe snacks og kose oss med på balkongen her, 26 grader, ikke en sky på himmelen, en veldig lett bris – helt perfekt 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#reise #underholdning #sol #varme #strand #balkong #slipsetiistanbul #torjusdølo #cocktails #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Høres ut som om den er verdt å lese….. – og din kommentar om at du ikke hadde latt dine døtre lese den, vitner om at boka inneholder perfekt Margrethe-humor…… 🙂 så – da bør vel boka bestilles….

      1. Vel, jeg føler jeg fikk et innblikk i hodet til Dølo. Og jeg er samtidig glad for at det bare ble et innblikk, for den mannen har mye rart på gang. Når det gjelder piken med tampongen, så «blør hun som en gris i slaktetiden».

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg