Når man våkner hver morgen til dette!

Tenk dere å våkne hver morgen til dette. Dette bildet er tatt fra senga vår på hotellet.  Hellige kaninmåne, det er bare fantastisk vakkert!
Og så er det helt stille. En morgen hørte vi bare havet, da var det bølger. Terapeutisk og godt for sjelen.
Bare et steinkast til stranda, man ser slike stråparasoller plassert som sopp på et jorde. Under der ligger folk og koser seg med snacks og cocktails.
Alle disse bildene er tatt fra rommet vårt og balkongen vår. Uansett hvor jeg er i verden, så vil jeg alltid være Kongen på Balkongen.
Nå er det ut å nyte livet, frokost er inntatt, klokken er faktisk blitt 10:00. Ha en fin dag alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#balkan #bunny #bunnytrash

7 kommentarer
    1. kos dere 😍😍 jeg er her fortsatt hehe, ikke alltid jeg kommenterer men følger deg hele veien, verdens beste bunny ! 🤩 jeg digger deg det skal du vite. hilsen trofast følger

    2. hei! hvilket hotell er dette? og har du evnt noe hotell å anbefale? Vi ønsker et hitell medikke altgor mye støy… 🙂

      1. Dette er i Sarandë i Albania, ikke mye støy, så det er bare å velge hotell utfra stjerner/standard/pris på nett. Selv, hvis jeg skulle dratt tilbake ville jeg sett etter hotell i Ksamil, der er det helt idyllisk stille og vakkert, de beste strendene og i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg