Dette kommer til å skje i Norge fremover!

I flere innlegg de siste par-tre årene har jeg skrevet at det nærmer seg 300 moskeer i Norge, at islamiseringen av vårt land har tatt springfart, og for hver dag som går kommer det stadige bevis på mine ytringer. Det norske folk blir ikke ønsket god påske lengre av våre politikere, men man blir ønsket en fin ramadan og id/eid. Media drar fram islamske solskinnshistorier og demper ned hva som ulmer i mørket.

Jeg har skrevet om at moskeér er symbol på erobret land. Hvor det står moskeer ansees for å være område tilhørende de som følger og har underkastet seg den politiske ideologien islam. Og som nevnt, jeg har mange ganger skrevet at islamiseringen har tatt springfart og det nærmer seg 300 moskeer.

Jeg husker bestemt at en blogger stadig postet innlegg for å frata meg troverdighet, deriblant var det ytringer som var direkte usanne, mange graverende karakteristikker, og jeg var nevnt med bloggens navn da vedkommende gikk ut og sa at det var en aldri så liten overdrivelse fra min side når jeg skrev om antall moskéer. Fordi hun hadde funnet fram at det var 220 moskeer i Norge.

Jeg kan i dag fortelle at fra 2010 til i dag er antallet nesten doblet seg. Det er 263 fuckings moskeer i Norge!! 263!! Og jeg kommer fremdeles til å bruke tallet 300 fordi det er mange vedtak rundt omkring i landet på å bygge flere moskeér og islamske sentre. Antallet er også bare de offisielle og registrerte moskéene. For de som følger med vet at det er flere.

Det går ikke lengre å si at islamiseringen av Norge ikke har tatt springfart og pågår for fullt. En kan ikke lengre benekte det. Det er lenge siden jeg skrev at det var planlagt å begynne pynte til Ramadan i Norske byer, og i år satte de opp islamske symboler i Oslos gater. Rekvisitter som lyste opp og ingen kunne unngå å se.

I dag er det byer i Norge som har flere moskeer enn kirker, jeg selv bor i en av disse byene. Det er nemlig slik at norske skattebetalere sponset moskeene her i landet med hele 259 millioner kroner i fjor. 259 millioner! Og som sagt, flere moskeer er underveis! Nordmenn skal måtte betale enda mer for dette, mye mer, og da snakker jeg ikke bare i penger.

Det aller verste er at den store majoriteten av disse moskeene er fundamentalistiske og jobber for å snu om på vårt såkalte åpne, frie demokrati der ikke minst menn og kvinner er likestilte. Et land som lenge har sett ut til å bry seg om menneskerettigheter, et land hvor kjærligheten og retten til å elske hvem man vil har nådd høyt, blitt verdsatt og satt pris på. Et land som folket har kjempet for friheten til å kunne være seg selv uavhengig av kjønn, hudfarge og legning. Kommet så utrolig langt og nå skal dette reverseres.

Hverken medier eller politikere flest ser ut til å bry seg om at dette som var utelukkende bra og positivt, nå er under endring med veksten av islam. Tvert om, de feirer islam mer enn noensinne – inkludert nevnte ramadangate i Oslo sponset av byrådet der, og ledet av våre største politiske partier.

Så hvor skal dette ende? Hvor mange moskeer vil Norge ha om 5 til 10 år? Om 20 til 30 år? Jeg tør nesten ikke tenke tanken. Jeg synes det er ille nok nå. Jeg var en tur i byens sentrum i går, men dro raskt hjem igjen da jeg ikke orket hatet fra islams følgere. Det er en del folk som har sagt seg uenige med meg i mine ytringer om dette tema. Dessverre viser det seg mer og mer at jeg har rett, og jeg kommer dessverre til å ha rett i følgende også:

Vold og drap vil eskalere ytterligere, i takt med økende befolkning med bakgrunn fra islambeltet og byggingene av moskeer og islamske sentre. Jeg skjønner også nå at homofile vil bli ekstremt utsatt, vi ER et terrormål, og de kommer til å ta oss nå. Angrepet på London Pub i Oslo sommeren 2022 var bare et forvarsel. En viss andel av befolkningen gir inntrykk av å enten ikke bry seg, eller fortelle at jeg tar feil. Greit nok, jeg vet jeg ikke tar feil, og jeg vet at når fundamentalistene (som det er jævlig mange av) har skremt de homofile på flukt inn i skapene sine igjen, og det som verre er, så står andre for tur.

Folk vil underkaste seg, det er det allerede så mange som har, men da uten å skjønne konsekvensene. Jeg kommer til å skrive om dette, advare, på inn- og utpust. Jeg vet at mitt liv står i mer og mer fare for hver dag nå, men jeg underkaster meg ikke. Jeg er den jeg er, jeg elsker den jeg elsker, blir jeg drept for det så er det ikke fordi jeg snudde meg en annen vei, gikk inn i en boble og gjorde meg blind, og ikke fordi jeg stakk hodet i sanden og opptrådte som en feig kujon.

Velkommen til islam, happy eid al-fitr alle sammen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#islam #islamisering #ramadan #eid #id #moskeer #norge #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Som eg har sagt før, så kjem dette til å enda med forferding, og svært blodig.
      Eg har hevda sidan 2007, at den neste store krigen i Europa, kjem til å stå mellom europearar og dei unevnelege (Islam), og at den kjem til å starta i Noreg.
      Der er ein grunn til at islamistane har fore forhaldsvis roleg fram i Noreg. Dei veit like godt som meg, at den dagen dei tråkker over streken her i Noreg, kjem eksplosjonen.
      Hadde folk vore vakne, kunne me ha stoppa det før det byrgja, men det er dessverre folket ikkje.

            1. Tja, kanskje ikkje så galt, men litt verre enn London pub, og at dei seier ting rett ut.
              Og ikkje minst, at media ikkje klarer/vil skjule deira agenda lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg