Det mest spesielle på blogg noensinne!!

I morges postet jeg et innlegg her på blogg under tittelen «Fucked up blogg!!» hvor jeg forklarte noe meget spesielt som hendte da jeg skulle poste et blogginnlegg i går kveld.

Dette innlegget var med flere linker, utfyllende tekst, flere bilder og en video til slutt. Så jeg brukte litt mer tid på innlegget enn jeg gjennomsnittlig gjør med innleggene mine. Så postet jeg det. Men hva skjedde? Ingen fuckings ting!! Det kom ikke opp på forsiden på blogg.no? Jeg endret tidspunkt og postet igjen. Ingenting. Jeg kopierte hele innlegget og limte det inn i nytt innlegg og postet. Ingenting. Jeg endret overskrift og satte nytt tidspunkt og postet. Ingenting. Samtidig så jeg at andre bloggere postet nye innlegg.

Tiden gikk, jeg gikk en runde med jentene ute i nabolaget her, så dem fikk luftet seg, tisset og bæsjet, sniffet litt på stolper og trær, sjekket ut om det har dukket opp nye voffser i nabolaget og denslags. Når vi da kom inn igjen så forsøkte jeg poste innlegget mitt igjen. Ingenting. Jeg fysisk skrev hele innlegget på nytt som et nytt innlegg og postet. Ingenting.

Jeg har lest at andre bloggere har opplevd at innleggene deres ikke kommer opp når de poster, og jeg selv har opplevd det. Men da bruker det løse seg med enkle grep. Men i går kveld var altså dette helt umulig. Så da endte det med at jeg bare postet kort og greit et helt annet innlegg. Nemlig DETTE, og fy faen, det kom opp på forsiden til blogg.no med en gang.

I dag har det gått greit å poste innlegg, og nå har jeg prøvd å poste dette nevnte innlegget på nytt. Jeg har igjen skrevet det helt på nytt og i det hele tatt. Det kommer bare ikke opp!! Det blir IKKE postet!!

Medblogger «Vibbedille» kommenterte i morges at dette skjer innimellom, at det ikke kommer opp på forsiden, men om en går øverst på forsiden og klikker på kategorier, så finner man innlegget under kategorien en har postet det. Nå har jeg sjekket DET også, og innlegget ER ikke der!! Det kommer ikke opp noen steder… Dette må være det mest spesielle jeg har opplevd iht å poste blogginnlegg på blogg.no noensinne!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Ja det var merkelige greier….. :-/ Jeg har selv opplevd at det ikke har kommet på fremsiden – av og til – men det har dukket opp senere…. hmmmmm

    2. Hm, merkelig🧐 Fikk jo tips av deg en gang om å poste på nytt senere på dagen hvis det ikke kommer opp på forsida, og det funker av og til, men ikke alltid. Så hva slags utvelgelses-strategi de har, skulle vært artig å vite☺️

      1. Tror rett og slett de ikke oppgraderer systemet og at det derfor blir oftere og oftere error og feil.. nå dukker jo bloggspøkelsene opp her nesten daglig også 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg