Det er norsk folkeskikk å hilse Jonas Gahr-Støre!

Jeg vet ikke helt hva som var den opprinnelige årsaken til at Sofie Elise og hennes «entourage» ble fulgt med kamera rundt inne på Stortinget. Kanskje var det på grunn av innspillingen av reality-serien «Sophie Elises Verden». Som sagt, jeg vet ikke, jeg har ikke sett én episode, eller et minutt av den serien. Sannheten er at jeg mistet sansen for Sophie Elise for lenge siden av forskjellige årsaker. Ikke bare litt, men mye.

Link: https://bunny.blogg.no/1499436619_ikke_noen_fan_av_sophie_elise_lengre.html

Link: https://bunny.blogg.no/1499950058_sophieeliseblff.html

Uansett, her blir hun og «the entourage» fulgt av kamera før eller etter et foredrag eller noe om kroppspress, så møter de altså på «tåkefyrsten» og «leder» av Arbeiderpartiet. Jonas Gahr-Støre. Sophie Elise reagerer som mange gjør når man ser et kjent ansikt. Av ren refleks og normal høflighet så sier hun hei til mannen.

Egentlig så tror jeg hun var på vei bort for å gi han en «gjensyns-klem». Men hun stoppet vel seg selv da hun skjønte at det ikke var velkomment. Hun uttalte med egne ord hvor flaut hun syntes situasjonen var da Mr. Gahr-Støre kikket på henne som om hun var hvem som helst, som om hun var en tilfeldig person som han aldri har møtt før, som sa hei til han.

Personlig mener jeg at uansett hvem man er, hvor kjent en er, hvor mye makt en har, eller whatsoever, så tar man seg to sekunder når man møter noen man har tilbringet tid sammen med. Siden han sto der med kamera og mikrofon rettet mot seg kunne det være passelig god reklame å vise seg som et menneske. Men han var for «opptatt» for det.

Nå er det slik at jeg har enda mindre sans for Jonas Gahr-Støre enn jeg noensinne har hatt for blogger Sophie Elise. Støre er en maktsyk og farlig mann. Stadig prøver han velte regjeringen med skitne triks. Som da han satte hjulene i gang for å få satt Sylvi Listhaugs nå berømte status om fremmedkrigere fra andre land i forbindelse med massedrapene på Utøya og Anders Behring Breivik.

Og Støres uttalelse om at han ikke kan personlig hjelpe flyktninger fordi han har stort hus, mange rom og politibeskyttelse, den kommentaren tok meg med storm.

Se video: https://youtu.be/SuhHm9wKLbc

Sammen med Gro Harlem Brundtland lurte han Norge inn bakveien inn i EU. Norge sa nei til EU, men da hadde allerede han og Brundtland konspirert oss inn i EØS. Dermed fikk Norge alle ulempene med EU, mens fordelene har uteblitt.

På meg virker Støre som en ond og kynisk man som vi alle vet har hatt gjentakende kontakt med terrororganisasjonen Hamas og samtaler med organisasjonens ledere. Derfor synes jeg det er veldig galt det jeg ser på sosiale medier i dag hvor Sophie Elise blir latterliggjort på grunn av det tilfeldige møtet med tåkefyrsten. I politiske temagrupper på Facebook blir det fremstilt som om at Sophie Elise var der for å fjolle og gjøre seg til. Det blir for dumt!

Hamas-video: https://youtu.be/DwdgimM4BDA

I stedet for å latterliggjøre Norges toppblogger i dette tilfellet burde vi heller synes dette var bra. Applaudere at hun fikk vist frem litt av den douchen Støre er. Eller «queen bitch» som Sophie selv uttalte. Den unge damen har jo faktisk mellom 60 000 og 140 000 følgere hovedsaklig av den yngre garde som fikk se mannen svinse rundt i sin egen tåke og vise seg som den overlegne bleien han er. Sophie Elise fikk vist at mennesker Støre har omgåes med betyr ingenting. Han har sin egen agenda, og medmenneskelige relasjoner er ikke blant dem. Penger, makt og maktrelasjoner er hva han bryr seg om.

Så takket være Sophie Elise så fikk mange tusen nye velgere med seg nettopp dette. Akkurat dette burde hun fått applaus for!!

Se opptrinnet her: https://www.tv2.no/v/1421892/

 

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#jonas #gahr #støre #sophieelise #entourage #queenbitch #toppblogger #blogger #politiker #arbeiderpartiet #stortinget #sylvi #listhaug #a #frp #hamas #makt #maktrelasjoner #terror #terrorisme #eu #eøs #tåkefyrsten 

6 kommentarer
    1. Det kan så inderlig godt være at han ikke ante hvem hun var, men å ikke hilse når noen sier hei, det er arrogant, det! Jeg har opplevd mange ganger at vilt fremmede hilser, aldri sett dem før, men jeg er oppegående nok til å skjønne at de nok tar feil av meg og en annen, så jeg hilser hyggelig tilbake, jeg. Hvorfor ikke, liksom?

      1. I tillegg til at hele Norge vet hvem Sophie Elise er og kjenner ansiktet hennes, så har han selv vært i flere møter med henne, og kjenner henne personlig. Han sa hei, men fikk henne til å føle seg tydelig dum for at hun faktisk var blid og høflig. Det blir for dumt.. med det sagt så er jeg litt som deg og kjenner meg igjen i hva du beskriver.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg