Dagen i dag: RuPaul og Koranen.


I dag har jeg bare vært én tur utendørs og det var formiddagstur med jentene. Har vært nydelig vær i dag og jeg har holdt på med vasking på balkongen. Nå er jeg ferdig med etappe tre, så det vil si at jeg har omsider vasket ned hele balkongen. I morgen er det bare litt småtørk her og der på lister og sånn, så skal jeg endelig og omsider få ut vårens planter og ordne det litt koselig der igjen.

Jeg var heldig med den at snuppen og jeg gikk en tur fra vår bydel Fjell til Åssiden i forrige uke. Der kjøpte vi 40 liter kugjødsel og blomsterjord. Nå er det stengt, alt er stengt, så nå er her ikke noe kugjødsel å oppdrive. Når jeg først skulle finne noe positivt oppi alt som skjer, så var det kugjødsel.. hahaha..

Ellers har jeg fått bokleveranse i posten i dag. Koranen. På norsk. Lest den før, på engelsk. Men koranen er en rotete bok av vers, så den er vanskelig å lese. Begynte å lese den igjen for ikke så lenge siden, på nettet, men synes det ble enda mer rotete. Så nå skal jeg lese den på norsk, i bokformat.

Allerede har jeg oppdaget hvor «hvitvasket» en norsk utgave er. De har pyntet på ondskapen for å fremstille islam som godere enn det er. Men allerede kapittel 2 vers 5 starter hatet mot oss vantro (alle som ikke hyller islam), og propagandaen om å straffe oss (originalt drepe oss).

Folk som sammenligner feks kristendom og islam, eller bibelen og koranen, de har en lang vei å gå..


Snuppen min har jobbet dagvakt i dag. Nå slapper vi alle fire av på sofaen her. Han var innom Sushi Take Away på veien hjem fra jobb, vi har nettopp koset oss med både kveite, laks, scampi og krabbe, bare for å nevne noe. Superdeilig!!

Når jentene har fått kveldsturen sin snart så skal vi fortsette med RuPauls DragRace. Vi er på sesong 10, nå nærmer det seg slutten på en måte. Men morsom serie helt klart, har fått større beundring og mer respekt for RuPaul etter dette. Han virker som et oppriktig godt menneske som har veldig god forståelse når det gjelder andre mennesker. Jeg liker gode mennesker, de er alt for sjeldne ❤️

Takk for titten, og velkommen igjen. Ta vare på dere selv og menneskene rundt dere. Hold hodet kaldt og hjertet varmt 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#koranen #post #islam #sushi #rupaul #sissythatwalk #dragrace #familie #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg