Dagen i dag går mot slutt!

I går hadde jeg en av de merkeligste lørdager jeg har hatt på lang lang tid. Snuppen min var på en slik reunion-sammenkomst og jeg ble alene hjemme. Hadde sett for meg at noen ville finne på noe, at det dukket opp en fest, at jeg skulle bli invitert et eller annet sted. Men det skjedde bare ikke. Jeg følte meg rett og slett venneløs her jeg satt. Haha..

Vel, jentene mine holdt meg litt med selskap, men de var mest dorske og søvnige i går. For noen uker siden, eller så, nylig ihvertfall, så var det slike internettfolk innom her og bytta utstyr/modem/whatever. Og det gikk jo bra helt til at jeg oppdaget at lydplanken ikke var koblet til internettet lengre. Det er veldig frustrerende egentlig, for da må man «parre» mobilen med planken, re-installere en app og masse greier. Det er ikke noe for meg dette dagens teknologigreier. Altså i min tid var det noen ledninger med plugg her og der for å koble stereoanlegg, så kunne man spille musikk. Det var noe man gjorde én gang, så hadde man musikk i 20 år. Nå er det å reinstallere innimellom, oppgradere og masse vås. De sier alltid at det nye gjør ting bedre og enklere, jeg er ikke enig.

Jeg fikk ihvertfall re-innstallert den planken, så da fikk jeg musikk her. Og musikk gir meg godt humør. Så satt jeg på balkongen og tok meg et par kaffebaileys. Noen drinker ble det ikke, Jeg kan ikke drikke alene, jeg får en uggen følelse av det. Det har satt seg litt i hodet mitt at det er en sånn alkoholisme-greie, det å sitte og drikke øl og brennevin alene. Har vel med oppveksten min å gjøre, men litt baileys i kaffen er liksom greit, det er bare smaken, dessert. Så da ble det musikk, røyk og kaffebaileys på balkongen.

Etterhvert tok jeg bussen inn til sentrum, som jeg fortalte i går var jeg rastløs og trengte se folk. Det ble like merkelig i byen, som det var hjemme tidligere da jeg skjønte at det ikke ble noen fest eller sammenkomst eller noe. Alle jeg kjenner var opptatte, syke eller et eller annet. Jeg tenkte kanskje jeg møtte noen kjente bekjente i byen, men nei. Veldig merkelig, ellers møter man jo alltid noen. I tillegg åpnet himmelen seg og det plasket ned. Ble nærmest flom i gatene. Jeg satte meg ut på Sportspuben under skjerm og varmelampe, hørte på noen fulle damer som bare pratet kanarifugl. Fikk meg en Aperol Spritz, så dro jeg hjem igjen etterpå. Men da var jeg fornøyd, for da hadde jeg både sett og hørt folk.

Snuppen kom tidligere hjem enn jeg regnet med også, så da spiste vi minipizza sammen og koset oss. Og i dag ble det frokost sammen, eggerøre og røykalaks med krydderoster og ristet brød. Så har vi bare sløvet på sofaen i dag, unntatt et par turer med jentene, og da vi spiste middag, chicken nuggets med søtpoteter og rømmedressing med hvitløk.

Nå er snuppen min ute og går tur for å kvikne til. Så skal han til akuttmottaket, han har nattevakt. Selv skal jeg etterhvert begynne på ny serie på NetFlix. Det er den «Dahmer. Monster: Historien om Jeffrey Dahmer». De jeg kjenner som har sett den sier den er bra, og den passer jo inn i disse tider hvor jeg deler krimhistorier fra virkeligheten her på bloggen. Sjekk dette: ‘Bunnys krimsamling – 46 unike historier’.

Og forresten, ei venninne spilte en låt for meg her om dagen, den heter «Unholy» og er med Sam Smith og Kim Petras. Jeg fikk helt dilla og spilte den flere ganger i går kveld. Så jeg legger den ved her. Ha en fortsatt fin kveld, kos dere, og husk å få med dere ‘Ukas blogger’ om litt 😜🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #søndag #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
      1. Haha.. neste helg blir det ordentlig fest hos ei venninne, det trenger jeg etter denne helga. Jeg likte den låten ihvertfall, og når jeg guffer opp får jeg gåsehud. Hehe.. tenk, kanin med gåsehud 😜👍🏾

    1. Noen dager blir slik, annerledes enn det en er vant til. Tenker det også kan være fint på sitt vis. Hørtes veldig hyggelig ut med frokosten, ellers suggererende musikk :). Riktig god natt <3

    2. godt du fikk litt sosialt med møte av mennesker om enn bare ved å se på dem :=) og kjekt att snuppen kom hjem tidligere enn ventet,jeg kom også hjem i dag og der satt mannen 2 timer tidligere enn forventet og han hadde i tillegg sett på potetene :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg