Dagbladet om Madonna – meget barnslig og kritikkverdig!!

Dagbladet er i gang igjen på sin fiksering av Madonnas utseende og alder. Veldig viktig å få fram alderen hennes mer enn bare én gang, og så en hel artikkel om hennes utseende. Jeg klarte ikke la være å kommentere Dagbladets artikkel som de har postet flere steder med forskjellige gigantstore overskrifter som, «Madonna sitt utseende vekker oppsikt» «IKKE TIL Å KJENNE IGJEN» og «Madonna vekker oppsikt. Et sjokk!».

Det som også er spesielt er at hvor Dagbladet har postet disse artiklene på Facebook skriver de i ingressen at «Madonna ser ikke lenger slik ut» med et helt nytt bilde, og i artikkelen bruker de eldre filterbilder og denslags som de fremstiller som nyere bilder. Det er jo helt koko!

Så da kommenterte jeg følgende til Dagbladet:

«Det øverste bildet i innlegget er hvordan hun ser ut , uten filter. De andre bildene er tilgjort med sminke, filter og noen av disse har hun voks over øyenbrynene. Dette er måter å vise at at hva folk legger ut på nett nødvendigvis ikke hvordan folk ser ut. I motsetning til de fleste som bruker filter osv i sosiale media for å se «bedre» ut, så gjør Madonna ofte det motsatte. Som sagt, det øverste bildet er hvordan hun ser ut . Jeg så henne på nært hold i (link —>) oktober og desember (<— link). Ingen grunn til å disse utseende hennes, hun er vakker. Men rompeimplantatene kunne hun spart seg for. Dagbladet og alle disse som trykker artikler for at man skal gå løs på kvinners utseende, kritisere og komme med stygge kommentarer er lavmål og skammelig. Det er vel nettopp derfor Madonna poster disse bildene og videoene som hun gjør. Folk får se seg i speilene før de dømmer andres utseende, for i speilet reflekteres virkeligheten, ikke på SnapChat, Instagram, Dagbladet og så videre. Ha en filter-selfie good day alle sammen 😜».

Til slutt kan jeg legge til at Victoria Løvik som har skrevet artikkelen er en jentunge fra Slemmestad som begynte på ungdomsskolen i 2012. Hun er et milleniebarn som selv bruker filter i sosiale media for å se «penere» ut. Purunge småjenter som skriver artikler som dette for å rakke ned på kvinners utseende. Smålig! Ikke et ord om at Madonnas show er utsolgt verden over, at det er helt fantastisk og spektakulært, og faktisk over fansens forventning. Til Victoria vil jeg si: bra start på karrieren, lykke til med å eldes og bli voksen vesla!!

God helg!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#madonna #thecelebrationtour #dagbladet #show #celebration #victorialøvik #filter #bunnytrash #bunny

9 kommentarer
    1. Jeg husker tiden når jeg begynte tenårings livet. Der kom Madonna inn i livet vårt.
      Jeg og kompisene var stupforelsket! En herlig tid! Madonna er pop dronningen selv,
      og noe av det største artist verden har.

      Nå er det noen som alltid vil jakte på henne.
      Sånn har det alltid vært dessverre.
      Jeg ser og at du har vært på konsert med henne. Kult! Og kult bilde 🙂

      1. 15 konserter.. og linkene i innlegget er direkte til bilder fra konsertene vi var nylig på i København og Amsterdam. Dama er min dronning og jeg misliker sterkt hvordan media harselerer henne. Dama har bygd sykehus, en mengde skoler og barnehjem. Gitt millioner til kreft og aidsforskning, så sitter små null og disser henne. Alle som ytrer dritt om dronningen min kan ta seg en bolle utgått på dato, hehe.. 🐰

        1. Helt enig med deg. Den dagen de er ikke her lenger. Da snakkes det bare fint om dem. Mange ganger tenkt. Hvorfor kan ikke det gjøres før? Men jeg tenker at det som betyr noe for Madonna uten om sine nærmeste. Er fans som deg, de som er der 🙂

    2. 🤣🤣🤣 Ja, idiotane i Dagbladet skriv som dei har vit til 🤣🤣🤣.
      Nei, kjerringa ser heller ikkje ut som hu gjorde på brudlaupsbiletet 😊. Hu er trass alt snart 38 år eldre.
      Madonna er, om eg ikkje hugsar feil, to år eldre enn meg, altså 66 år. Om ei dame på 66 såg ut som hu gjorde når hu var 30 år yngre, så ville hu ha vore unaturleg.
      Det er forskjell på å bære aldringa med stil, og å prøve å unngå aldringa med alskens inngrep og botox og liknande.
      Slike artikler er rett og slett rein idioti.

        1. Ok, då misforsto eg litt.
          Ja, då er det jo enda meir idiotisk.
          Å påstå at hu ikkje ser ut, slik hu faktisk ser ut 🤔.
          Ja, då er der ikkje “monge heime”.

          1. Tydelig at jentungen som skrev artikkelen aldri har sett Madonna. Denne ungdommen vi har her til lands nå som skal være så velmenende, ytrer seg om å ta vare på miljø, klima, demonstrerer mot krig osv. Hvorfor kan dem ikke skrive om at alt Madonna selger av merchandise i forbindelse med denne turneen går inntektene i sin helhet til sykehus og barnehjemmene i Malawi. Én person som pøser på med mangfoldige millioner for å øke livskvaliteten foreldreløse barn med hiv. Det synes jeg heller er noe media burde fortelle om istedet for alt fjaset de kommer med.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg