Julereisen. Kapittel 8: Ikke landet enda!

Joda, nå er snuppen min og jeg vel hjemme i leiligheten vår på Fjell i Drammen. Julen nærmer seg med store skritt. Vi har fått opp julelys på balkongen vår og litt etter litt blir det mer og mer julepynt her. Vi har virkelig fine dager, gleder oss til jul, og tar innover oss siste tidens magiske opplevelser.

Det vi ikke har landet helt fra, det er turen vår nå i Nederland og showet med Madonna. Så i dag poster jeg «skrytebilder» fra Amsterdam og Madonnas show i Ziggo Dome. Hellige kaninmåne for noen fantastiske minner for livet!


 

Etter denne bildebonanzaen vil jeg bare ønske dere en fortsatt riktig fin advent- og førjulstid. Stå dere vel alle sammen!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#jul #minner #madonna #amsterdam #holland #nederland #ziggodoom #thecelebrationtour #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Såg/høyres ut til å ha vore ein flott tur 😊.
      Ynskjer dykk og ei fortsatt fin adventstid 😊, og stå dykk vel, de og 😊.
      Kjekt at du bruker slike uttrykk som dei gamle brukte ❤️. Eg opplever at der er monge som ikkje har høyrt det uttrykket før, og ikkje skjønar heilt kva det betyr.
      Dessverre er der monge av dei gamle uttrykka som er i ferd med å gå i gløymeboka 😢.

      1. Hun du møtte på ferie en gang i tiden, Mette Josteinsdatter, bruker det utrykket. Jeg har tatt det fra henne, jeg liker veldig godt ordlyden. Angående turen, helt fantastisk, det Harry Potter hotellet var utrolig spesielt. Når det kommer til show med Madonna, hun blir bare bedre og bedre. Alle burde se et show fra denne turneen, dette er virkelig kunst, på særdeles høyt nivå. Hvis det skulle skje at et av showene skulle bli sendt på TV, da anbefaler jeg deg virkelig å se. Når det kommer til Nederland og Amsterdam trenger jeg ikke si så mye. Det er noe eget med det landet og den byen 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg