Da Torjus skulle bli muhammedaner!

Jeg følger en blogg driftet av en mann her i Drammen. Han har driftet sin blogg i mange år. En mann eldre enn meg som har opplevd litt av hvert. Så lenge jeg har fulgt denne bloggen har han aldri oppdatert frontbildet av seg selv i bloggen sin. Han ser nok ikke slik ut i dag. Det kan hende at jeg har sett mannen i byen her, uten å vite det, hva vet vel jeg? Mao jeg kjenner han ikke sånn, men vi har vekslet noen ord her inne, snakket på telefonen, og jeg kjøpte en gang en bok fra han som han har forfattet.

Bok: «Slipset fra Istanbul» av Torjus Dølo.

I går kveld postet han et blogginnlegg, det er ikke så ofte han poster noe, det bare dukker opp et og annet innimellom, og jeg var rask å klikke meg inn for å lese. Dette nevnte innlegget handler om da han for en del år siden begynte å opplyse seg om islam, han visste lite om ideologien/religionen den gang og vurderte faktisk bli muslim, eller muhammedaner som han sier selv..

Jeg fikk lyst å dele innlegget hans, men jeg kan ikke bare kopiere det og lime inn her, innlegget er hans, han har rettighetene på det. Det er slik at lovverket sier at «Innhold og ytringer publisert i en blogg er bloggerens personlige ansvar. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen». Så for å gjøre det enkelt, slippe kontakte Torjus og vente på tillatelse, så legger jeg ved link til innlegget hans her:

👉🏽«Da Torjus skulle bli muhammedaner»👈🏽

👉🏽«Del 2»👈🏽

👉🏽«Del 3»👈🏽

Ha en fornøyelig lesing, og riktig god helg! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#torjus #dølo #torjusdølo #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Han har ein god penn, den godeste Torjus 😊. Det er liksom aldreg tvil om kva han meiner, sjølv om han har ein mild, og litt humoristisk måte å skrive på.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg