Bunnys julekalenderpakke dag 14 går til 😜

Hellige kaninmåne.. i dag foreslo snuppen min å dra til Oslo for å kikke litt etter julegaver og sånn. Jeg tror han sliter litt med å finne julegave til meg. Han ikke kjøpe noe til meg, jeg har ikke ønsket meg noe, jeg har hva jeg trenger her hjemme. Men han har lyst å finne noe fint til meg, det gleder han. Jeg har det på samme viset, men jeg har gaven til han i boks, bare en liten ting til fra jentene så tenker jeg at det blir skikkelig bra.

Så ja vi har vært i Oslo i dag, derfor ble det litt forsinkelser med dette blogginnlegget, men ikke mye da. Og jeg må gjenta det jeg skrev i går, jeg er virkelig hoppende glad for dere som stikker innom bloggen her, spesielt dere som legger igjen noen ord eller bokstaver i kommentarfeltet. Verdsettes mer enn dere aner. Og husk, innleggene til Bunnys Julekalender postes cirka klokken åtte hver morgen og kveld fram til og med julaften.

Hvert innlegg har tre superenkle spørsmål, svarer du riktig på spørsmålene i et av innleggene så har du mulighet til å være den heldige til å motta julekalenderpakke, svarer du riktig på spørsmålene i begge innleggene så dobles mulighetene.

I kveldsinnleggene ser dere hvem som er den heldige som ble trukket til å motta neste julekalenderpakke 😜👍🏾

Men nå, over til hvem som får tilsendt dagens julekalenderpakke.

Alle som har svart alternativer a, b og c på kveldsinnlegget i går og alle som svarte a, b og c på morgeninnlegget i dag har svart riktig.

Den som ble trukket i dag onsdag 14 desember av 2stykker (ti færre enn i går!! 😳) til å motta dagens julekalenderpakke er en flott medblogger og hun heter:


Gratulerer!!

Og nå til kveldens tre spørsmål for ekstra mulighet til å bli den som får kalenderpakke i morgen:

01). Her i Norge ringes Julen inn?

a) På Julaften 24/12 klokka 17:00.

b) Lille julaften 23/12 klokka 12:00

c) Lucia-dagen 13/12 klokka 13:00

02). Tidligere i dag skrev Bunny om et nydelig ekorn. Hva heter hun?

a) Madonna

b) Nikoline

c) Tutta

03). Hvor mange barn har hun?

a) 2

b) 3

c) 6

Lykke til!

Og forresten, i noen av kalendergavene er det kanskje flaxlodd – vinner dere på lodd, så del gjerne med noen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #snømann #themoffatts #earlthechristmassquirrel #adventskalender #bloggflax #jul #flax #bunny #bunnytrash

30 kommentarer

Siste innlegg