Bunnys julekalenderpakke dag 11 går til 😜

Fargerike Frodith skrev til meg i dag: «Jeg fortsetter jeg selv om jeg har vunnet. Gir meg ikke så lett. Jeg husker den gangen jeg hadde kalender på bloggen selv, da synes jeg det var litt skuffende når antall folk som deltok sank for hver dag, etter de hadde vunnet. Jeg synes jo det var gøy at mange var med. SÅ…jeg fortsetter jeg».

Takk Frodith, det er noe i hva du skriver her, og jeg ser det har vært noe frafall på deltagelsen, og det er bra du ikke gir deg. Som jeg prøvde å forklare i bloggen her de første julekalenderdagene er at den største gulrota er på julaften, og hver dag etter trekning blir alle lappene lagt i snømannen, og disse blir det trukket av på julaften. Da er det en fordel å ha 40 lapper med navnet sitt på, fremfor bare to, hehe..

Julekalenderpakken på julaften er ei skikkelig gulrot. Her er det en pakke av sådan art at den som blir trukket og får tilsendt pakken aldri i hele sitt liv kommer til å glemme Bunny 😜 så heng med!! 

La oss se hvem som blir trukket i dag!

Alle som har svart alternativer b, b og b på kveldsinnlegget i går og alle som svarte c, c og c på morgeninnlegget i dag var med i trekningen. Den som ble trukket i dag søndag 11 desember av 24 stykker (enda to ned fra i går, uffda..) til å motta dagens julekalenderpakke var:

Gratulerer!!

Og nå til kveldens tre spørsmål for ekstra mulighet til å bli den som får kalenderpakke i morgen:

01). I april skrev Bunny en sådan «bucket-list» over ting som ønskes utført før livet ender. Hvilke av disse alternativene står på den lista?

a) Hoppe i fallskjerm

b) Svømme med delfiner

c) Gruppesex

02). Hvilket reisemål står i den samme lista?

a) Kina

b) Australia

c) Saudi-Arabia

03). Hvor mange ganger snubler Hovmesteren i tigerskinnet i sketsjen «Grevinnen og Hovmesteren»?

a) 13 ganger

b) 12 ganger

c) 11 ganger

Lykke til!

Og forresten, i noen av kalendergavene er det kanskje flaxlodd – vinner dere på lodd, så del gjerne med noen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #snømann #kylieminogue #iggypop #christmaswrapping #adventskalender #bloggflax #jul #flax #bunny #bunnytrash

24 kommentarer

Siste innlegg