Bloggere som gir ut bøker..

Det er ikke mange slike bøker jeg har kjøpt. Bøker skrevet av bloggere tenker jeg på…

Tidlig i 2017 kjøpte jeg Sophie Elises første bok, debutboken «Forbilde». Det var mens hun enda var blogger. Den andre boken hun ga ut kjøpte jeg ikke. Ikke vet jeg om hun har gitt ut flere, det er ikke interessant. Jeg skrev en anmeldelse om den første boken da, etter jeg hadde lest den. Den anmeldelsen kan dere lese HER.

Derfra tok det mange år før jeg kjøpte noen bok skrevet av en blogger. Det var faktisk i år, tidlig i mai, da kjøpte jeg boken «Livet er ikke over før det er over…» som er skrevet av Vivian Brosvik som drifter bloggen «Mamma på hjul». Min anmeldelse av den boka kan dere lese HER.

Nå har jeg altså bestilt min tredje bok skrevet av en blogger. Denne gangen er det journalist, forfatter og blogger Torjus Dølo som drifter bloggen med samme navn jeg har bestilt bok fra. Boka heter «Slipset i Istanbul», så mye mer vet jeg ikke. Jeg kan si litt om hva han selv skriver om boka: «Er den oppmerksomhet verdt? Litterære kvaliteter? Ja, ellers ville jeg aldri latt den trykke. Noen få har lest den, deriblant døtrene mine. De er tause… det tar jeg som et godt tegn». Dere finner boken HER.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#litteratur#bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Spennende – jeg har ikke lest noen av dem, men føler vel kanskje at boka til Vivian er helt spesiell! Spent på hva du syns om den siste! 🙂

      1. Utfra tittelen så tror jeg at jeg har noe å hente fra den boken da jeg vet at mannen har bred kunnskap om en ideologi majoriteten her til lands enten er naive og uopplyst om, eller gjør seg blind for – inntil man går på en smell da vel og merke. I bloggen skriver jo i tillegg Torjus en form for satire der jeg tar meg selv i å le, selv om det er sannhet og ramme alvor det handler om. Det er noe med måten å ordlegge seg på, håper boken kjører samme stilen.

    2. Jøsses, visste ikke at Dølo hadde gitt ut bok også!
      S.E sin, er utelukket for mitt vedkommende, i likhet med de til alle de andre fjortis-bøkene som av en eller annen grunn har funnet veien til bokhandleren *hehe*

      1. Dølo har sikkert gitt ut flere, han har gjort så utrolig mye. Morsomt å lese gamle artikler av han fra diverse magasiner. Den siste jeg leste i Vi Menn der han ble avvist av Scientologikirken her i Norge er jo morsom. Slike ting biter ikke på den karen. Hehe.. Sophie Elises første bok er en bra bok, finner du den for en femtilapp så er den vel verdt å lese, det er god litteratur der hun faktisk skildrer opplevelser og følelser veldig bra. Vi kan jo alle relatere, vi har jo vært der, med unntak av et par særegne opplevelser.

    3. Jeg tror det er mange bloggere som har utgitt bok, men jeg har ikke lest en eneste en 😛 Sikkert mange som er bra.
      Jeg har lest anmeldelsen din på Vivian sin bok, blir spennende å lese hva du synes om Torjus sin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg