Blå praktspragle. Flerfarget Tusenfryd. Blå fluefanger.

Vakre sant, og det selges frø overalt på nettet til disse, og grunnen til at de selges overalt er dessverre fordi folk kjøper.

Er det for godt til å være sant, så er det for godt til å være sant, det finnes ikke blå praktspragler, blå fluefanger eller flerfargede tusenfryd. Hellige kaninmåne jeg skulle ønske det gjorde det, da skulle jeg hatt blå spragler (coleus), men den gang ei.

Folkens, om dere finner frø på nettet til planter dere aldri har sett i virkeligheten før, sjekk om de faktisk finnes.

Her finner dere ordentlig Praktspragle, og her har dere ekte Tusenfryd, og her har dere levende Fluefanger. Klikk på linkene og les om disse!

Og her kan dere finne masse fantastisk flotte ekte blomster og planter og lese om dem, sjekk ut Bunnys Blomster!

Takk for titten, ha en blomsterfin dag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#falskeblomster #falskeplanter #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Blå Coleus kunne jeg godt ha tenkt meg, for det har jeg ikke hatt enda. Fluefangeren har jeg dessverre klart å ta livet av hver gang jeg skaffer det, så skjer ikke igjen. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Hadde vært moro med blå Coleus, men den finnes dessverre ikke, bare lureri. Blå Venus fluefanger finnes heller ikke, og grunnen til at din vanlige Venus fluefanger dør er vel enten for lite lys, for lite mat, eller det faktum at blomsterhandlerne selger de i feil potter. Pottene bør være mer enn 10 cm dype. Fin fin mandag til deg VeraLynn 😊

        1. Litt tåke oppe i hode i dag (pga feber) så jeg fikk ikke med meg at de ikke fantes 🙈 Du har nok rett angående fluefangeren på alle 3 variantene dessverre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg