Å ta viktige og riktige valg.

Uansett hva enkelte bloggere her på blogg.no kaller meg, så vil jeg for alltid stå opp mot voldsvenstre, deres røde kommunister som støtter kvinneundertrykkelse og homohat, islamisme og sharia. De må gjerne late som noe annet og peke ut folk som høyreekstremister. Jeg lever i troen på at at stadig flere gjennomskuer denslags. Jeg lever i troen på at stadig flere våkner opp og ser hvor det stadig økende omfanget av vold i vårt samfunn kommer fra. Jeg lever i troen på at når enhver kvinne i dette landet er blitt voldtatt så vil de fleste innse hva som her har skjedd, nå er det jo slik at hver femte kvinne er blitt utsatt, så hurra for venstresiden i norsk politikk.

Anyways, skal ikke bruke mer tid i dag på medbloggeres herlige omtaler der de gjør seg blinde for realiteten. I dag prøver jeg ganske enkelt å rydde tankene mine for å kunne ta vare på en liten hund som trenger at mennesker viser ansvar. I et land som Norge synes jeg det er helt for  jævlig at mennesker skal måtte slite seg gjennom hverdagen med frykt og angst for å bli voldtatt som kvinne, overfalt og banket som homofil, norske ungdommer med voldsalarm, barn på krisesentere. Køene i psykiatrien som vokser. Jeg vil alltid påpeke hvor alvorlig tingenes tilstand er blitt, med et håp om at ting kan bli bedre, om flere begynner å bry seg. Jeg vil også alltid slå et slag for uskyldige dyr, og nå er det ei lita mopsejente som trenger meg.

Takk for at du leste.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#medmenneskelighet #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. vel, dattera mi ble kastet knust glass på i dag mens hu gikk med vennen sin hvor begge er kledde ikke som “vanlige” ungdom. altså folk tror de er ghoter, og så ble hun angrepet for å ikke se basic ut. Dette er ikke første gang. Så det er ganske ille som det er i Norge nå

      1. De kler seg litt som meg mao. Ja det kan straffe seg. Håper det går bra med din datter og vennen hennes og at de fortsetter kle seg som de ønsker. Her jeg bor blir man kalt hore hvis man går i kort skjørt midt på sommeren. Burka og hijab er akseptert.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg