3 bemerkelsesverdige medbloggerinnlegg!

Bare slentrer innom her igjen før jeg starter på de nye episodene av «Loven i en Lincoln» på Netflix. Jeg likte første sesong, så da må jeg jo fortsette se når det nå har kommet nye episoder.

Snuppen min hadde dagvakt i dag, men måtte jobbe overtid, og kom sent hjem. Det er noe med når kolleger blir syke i ferietid. Og det faktum at det skjer mye merkverdig innen helse for tiden.

Vurderte lage kveldsmiddag til han, men siden jeg faster så orket jeg ikke lede meg selv inn i fristelsen. Vi har brød, ketchup, ost og skinke. Ostesmørbrød er godt det også. Anyways, før jeg begynner å se nevnte serie ville jeg bare først nevne tre bemerkelsesverdige innlegg jeg har lest her på blogg i dag.

Det første er det Aud-Marit som har postet. Dette innlegget hinter om psykisk helse, angst, mobbing og harselering her på blogg. Det er noe med den forskjellen på at noen en gang under annenhver nymåne ytrer sin mening om noens blogginnlegg, og det å plage noen med med personlige karakteristikker og nedsettende omtale daglig eller flere ganger i uken. Hva dette gjør med en person er vel verdt å tenke på?

Les: «Har mange tanker som kverner rundt»

Det andre innlegget er skrevet av Lena Lykke. Om hva en poster offentlig, og hva en kanskje ikke bør poste offentlig. Noen poster historier på blogg som jeg personlig vet er usanne og det dramatiseres om eget liv. Teaterskole neste! Lena Lykke tar opp noe mer alvorlig enn skuespill og drama. Litt som overnevnte Aud-Marit også har gjort i dag, litt om hvem og hva man utleverer. Hva man føler seg komfortabel med.

Les: «JEG BURDE VITE BEDRE»

Det tredje innlegget kan du lese hvis du har lyst å glede deg på noens vegne, da kan du glede deg med vår alles kjære vagabond, nemlig ZoeticWorld!

Les: «HAN STEIKE ALTSÅ!!!»

Stå på, jeg heier på dere!!

Takk for titten, ha en riktig god natt 🐰

Les også: «Gårdagens 3 bemerkelsesverdige»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bloggere #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg