2 medbloggere, 3 bemerkelsesverdige innlegg!

Bare slentrer innom her igjen før jeg begynner på kveldsmiddagen før snuppen min kommer hjem. Skal lage pizzawraps. Dét blir godt det!! Ville bare først nevne tre bemerkelsesverdige innlegg jeg har lest her på blogg i dag.

Det første er det Heidis Verden som har postet. Jeg syntes det er vel verdt å reflektere over, altså, hva er best for deg??

Les: «Hva er best for deg?»

Det andre og det tredje innlegget er fra Hverdagslykke, begge innleggene har med mental helse å gjøre, men det første tar også opp gleden med dyr, da spesielt hunder, og hva de kan bety i livet ditt, ganske fantastisk, helt herlig!

Les: «Min personlige trener og psykolog»

Det tredje stikker litt dypere, det er noe mørkt over det, litt om hva man tenker om andre mennesker, fordommer og følelser..

Les: «Forhåndsdømmer du?»

Takk for titten, ha en riktig god natt 🐰

Les også: «Gårdagens 3 bemerkelsesverdige»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bloggere #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

Siste innlegg