Hils på regnbuebarna Vince og Diego!


Etter å ha sådd et frø hos Vibbedille om at jeg ønsket meg to små LGBTQtie bunnies så skjedde det noe helt magisk.

Dette lille frøet jeg sådde ble til to nydelige små pride-kaniner. Haha.. De er vel de første av sitt slag, hils på Vince og Diego, de er homofile tvillingbrødre, oppkalt etter sin biologiske surrogatmamma som har strikket.. ehh.. heklet dem fram til oss skeivinger her i Drammen.


Disse to skal bo i oasen på balkongen vår sammen med min barndoms venn, Chilly Willy.

Slike små tasser gjør meg glad, så det blir vel flere etterhvert. Det beste er at det blir så personlig, disse betyr noe.

Link: Min Chilly Willy!


Dette synes jeg var utrolig stort av deg Vibbe, virkelig! Skikkelig surprise var det også med de to pride-armbåndene og et kort som hjertevarmet. Hadde egentlig ikke den beste dagen i dag, men jeg har smilt fra øre til øre fra jeg åpnet pakken. Og det må også sies, tilogmed selve pakken var flott. Alt var så forseggjort at jeg ble helt fascinert.

Hva synes dere folkens? Er de ikke søte?


Tusen takk Vibbedille. Dette settes pris på, ikke bare tomme ord, er det noe jeg kan gjøre for deg en gang, så ikke hold tilbake! I’m with yah grrrrl 😘

Like fin kveld som jeg har ønskes dere alle! Og riktig god helg!!



Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #vince #diego #bunnies #bunny #kaniner #lgbtqtie #lgbtq #kaniner #lgbtqtiebunnies #pride #pridekaniner #regnbue #armbånd #chillywilly #pingvin #pakke #presang #gave #glede #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg