Vondt i hjertet.

Nå ligger jeg her på sofaen hjemme alene. Kjenner på tomheten og venter på at morgendagen skal komme. Snuppen min og jeg skal på to-døgns cruise med Fantasy til Kiel i morgen. Det gleder jeg meg til, men akkurat nå har jeg bare vondt i hjertet mitt.

Snuppen min jobber natt, så han dro hjemmefra for halvannen time siden, og de fine flotte snille og gode nydeligste jentene våre ble hentet her omtrent da. De skal være hos et vennepar til vi kommer hjem.

Det er så uendelig trist å forlate dem. Det er hver gang det. Ella er snart 10 år, og Ariel 7,5. Og enda i dag så gjør det så himla vondt når vi skilles fra dem. Det er jo nesten sinnsykt hvor høyt vi elsker dem, og hvor høyt dem elsker oss. Jeg har sagt det en million ganger: de er selve symbolet på ekte kjærlighet ❤️

Bildet dere ser er det ferskeste bildet av dem, det ble knipset for 4 dager siden. Ariel bakerst og Ella foran. Vakringene våre 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mops #ella #ariel #pug #pugs #britcare #kiel #hund #colorline #familie #kjærlighet #fantasy #cruise #kosetur #mylittlefamily #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg