Vis hvem du er, ditt sanne deg!!

Sent i går kveld kom jeg over en artikkel skrevet av spaltist Stein-Gunnar Bondevik som var publisert i avisa «iTromsø». Det var ei venninne som hadde postet den på sin Facebook hvor hun på en måte utrykket at det som var skrevet i artikkelen var hvordan hun selv følte det. Jeg leste artikkelen selv, og ja, denne artikkelen oppsummerer godt. Jeg har her klippet ut et stykke av artikkelen, les:

«I mine øyne har det skjedd noe alvorlig. Mitt privatliv er invadert av myndighetene. Jeg har stilltiende akseptert at jeg ikke får be folk på besøk. Jeg har anerkjent min egen dårlige samvittighet over å ha hatt fem, ikke fire, venner i juleselskap. Klemmen ble tatt fra meg, jeg ble tilbudt en ankel i stedet. Greit, sa jeg.

Vi har akseptert at alle de fine talene som ikke ble holdt i våre avholdte venner og familiers begravelser, ikke ble holdt. De nærmeste fikk aldri høre hva den dødes liv hadde betydd. Vi har akseptert at vi ikke fikk krysse kommunegrensene, vi fikk ikke reise på besøk til familien, vi fikk ikke være på hytta. Vi har akseptert, og dermed legitimert, at vi kunne angi hverandre når vi så noen på gata i feil by til feil tid. Vi aksepterte at vi kunne bli dømt for lovbrudd dersom vi besøkte våre foreldre.

Vi har ganske enkelt akseptert at det er myndighetene som setter rammene for våre privatliv. Vi flokker oss til TV-skjermen når ministrene skal holde pressekonferanse, fordi vi lurer på hva vi nå får lov til, hvor kan vi dra, hvor mange kan vi være, hvor nært kan vi sitte, hvor kan vi se, hvem kan vi prate med, når kan vi le?

Jeg tror det er denne overgivelsen av egen autonomi, tapet av retten til å råde over eget liv, som er hovedkilden til den sakteflytende elven av tomhet som jeg ligger og driver i. Døren til mitt privatliv står på vidt gap, jeg har gitt fra meg nøkkelen. Det er uklart for alle når dette egentlig er over, og myndighetene kan stå i døra når som helst, med nye forordninger. Vi våger ikke å glede oss til noe lenger, alt kan avlyses, når som helst. Jeg føler at vi har gjort dette sammen!!»

Ja dette er hva vi, den norske befolkning har gjort og gjør mot oss selv og hverandre. Stjålet gleden ut av hverandre, det er «dugnaden» vi har vært med på!

Les hele artikkelen her: «Noen har stjålet gleden min» (iTromsø)

Mitt spørsmål er, skal vi la dette forsette, skal vi forsette frarøve enhver person i dette landet all frihet og glede slik at man aldri finner tilbake til den? Skal alle gå rundt med en evig tomhetsfølelse til livets ende, er det hvorfor vi er gitt livet og grunnen til at vi er på denne planeten? Er dette å verdsette livet, den gaven vi er gitt? Er dette medmenneskelighet og respekt for hverandre? Er det virkelig slik vi ønsker å ha det? Å la barna som lever nå leve i et samfunn der gleden opphører å eksistere? Virkelig?

Jeg selv skrev et blogginnlegg i går. Om det faktum at det jobbes med innføring av det vi i dag kaller koronapass. Noen kaller det coronastrategien (det digitale overvåkingssamfunnet). Jeg skrev om FHI, myndigheter og medias uttalelser som «Å være klar til å takle framtidige bølger» (Dagsavisen) og «Det blir en ny pandemi» (Dagbladet).

Her er et utklipp fra innlegget mitt i går:

«Sammen med et «koronapass» eller hva det vil kalles i framtiden når «ny pandemi» og nye «vaksiner» skal injiseres i befolkningen så vil vi alle bli så indoktrinerte og dermed bli underlagt en type makt som har fullstendig kontroll på oss hvor de har greid å frarøve oss all frihet og må vise pass for enhver handling vi måtte ønske å gjøre. Teater, restauranter, konserter og reiser vil bli forbeholdt de priviligerte indoktrinerte som nå i to år har vist at får man beskjed om å hoppe så hopper man, de som følger bjellekua. Dette er konsekvensene av å tasse rundt med munnbind overalt, dette er konsekvensene av å godta alle restriksjoner, dette er konsekvensene for å brette opp armene og la seg injisere én gang, to gang, tre gang, fire gang.. nå begynner vi å nærme oss å få vite hva vi vaksineres FOR, ikke mot, men FOR!»

Til slutt i innlegget skrev jeg:

Lørdag 19/2 skal jeg å demonstrere i Oslo. Jeg skal på «Freedom Convoy i Oslo» (Nettavisen), og kjempe for deg og meg og alle oss.

Les hele innlegget her: «Dette blir for heftig for vanlige folk».

Hva skal DU på lørdag?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#freedomconvoy #freedomconwoyoslo #freedomconvoynorway #koronapass #koronasertifikat #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. skal jeg være helt ærlig og det skal mann jo så ha r jeg levd tilnærmet helt normalt i to år ,jeg har brukt munnbind kanskje 3 ganger :=) jeg har hatt besøk av barn og barnebarn og vi har klemmet hverandre jeg har besøkt min mor som sitter med kols hjemme hos seg selv og hun har fått en klem ,jepp og vi har ikke blitt syke ,har tatt vaksine det er så men vi er friske :=) pass er tull jeg støtter ikke den ,og på lørdag nei det aner jeg ikke i dag for her tar vi hver dag som dei kommer ,hvem hvet kanskje jeg er i vedaskogen :=) ha en fin dag da,jeg skal opp i andre etasje og gi min svigermor en klem hun er 89 år i dag ,har hatt besøk fra både Oslo og Bergen men heller ikke hun har blitt syk ,kanskje det er ute på landet det er tryggest å bo hi hi

      1. Setter veldig pris på ærlighet, du har mange personlige verdier, jeg også, og våre medmennesker – så slik jeg ser det så må vi kjempe for å beholde det, og da må vi stanse innføringen av passet som er en del av coronastrategien.

              1. Hvis folk vil prøve kjøpe seg frihet med å la seg injisere stadig oftere og det er frivillig og ikke under press, så får bare det være. Det vil jo vise seg snart hva vaksinene er for, vi vet jo nå at det ikke er for å stanse smitte. Det er allerede meldt nye bølger og ny pandemi med noe helt annet, så hvis man tror at kroppen tåler alle disse injiseringene og hva de medfører så dem om det. Men koronapass, det MÅ stanses. Veldig mange føler tomhet og har mistet sin glede.. tenk hvordan det blir hvis de som fronter får innført koronapasset sitt da. Jeg oppfordrer alle til å dele info om demonstrasjonene mot, uten glede har vi ingenting.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg