Viktig å kose seg!

Åååå… sjokoladepudding i vaniljesaus!! Det var kjempegodt, er SÅÅ lenge siden sist jeg spiste, så det var jaggu på tide!!

Ellers er det ikke så mye nytt å melde, jeg holder meg hjemme sammen med jentene og ser til at de har det bra, da særlig Ella som enda er nyoperert.

Kos dere videre alle sammen. Hvis dere har lyst å lese flere blogginnlegg, så postet jeg et innlegg i morges om en pervers schizofren psyko som dere kan lese om HER. Historien er ikke tull engang, han var inspirert av Basic Instinct, filmen med Sharon Stone fra fra 1992. Har dere sett den?

Har dere forresten spist noe digg i dag?

Takk for meg, natta!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#sjokoladepudding #vaniljesaus #sharonstone #basicinstinct #thriller #hverdagsliv #fjell #drammen #bunny #bunnytrash

14 kommentarer

Siste innlegg