Vi skal ikke bare overleve det livet vi er gitt, vi skal leve det. Virkelig leve det!!


I disse dager (og alltid) er det veldig viktig å ha fokus på det positive en har i livet sitt. Fokusere på, og verne om det. Vi skal ikke bare overleve det livet vi er gitt, vi skal leve det. Leve og kose oss, gjøre ting vi liker og nyte det. Livet har i hvert fall for meg ingen mening hvis jeg ikke LEVER det fullt ut, så godt jeg kan.

I dag for eksempel har jeg vært på en lang tur sammen med et vennepar gjennom skog og terreng. Vi har gått, klatret i tau, balansert på tømmer og mer til gjennom fire timer. Et naturområde som jeg elsket, herlig utsikt, flotte fiskevann, badesteder, rasteplasser og hva det måtte være.

Gjennom uka har jeg vært på flere andre småturer også. Vært å besøkt fuglelivet i andedammen, bytur med venninne med mokkakaffe og sol. Småturer med snuppen min og jentene mine. Og det er alltid så deilig å komme hjem til min lille familie og den nye leiligheten vår. Fine pakker har jeg fått i posten også.


Filmen ‘Birds of prey» som snuppen min og jeg så på kino for noen måneder siden har endelig kommet denne uka. En umiddelbar favoritt. Snuppen min elsket den også, enda det egentlig ikke er helt hans sjanger. Hysterisk morsom og full av fart. En hyene, sprø karakterer og et herlig temperament.

Så var det det nye albumet til Lady Gaga. Det heter Chromatica og har fantastisk sound. Som album ikke fullt like bra som hennes to første album, men det er den hun var da som er kommet tilbake nå. Og det er kult. Beste låter er ‘Sour Candy’ med Blackprint, ‘Stuped Love’, ‘Rain on me’ med Ariana Grande og ‘Sine from above’ med Elton John. Sistnevnte anbefales å ikke spilles veldig høyt første gangen. Rett før sangens slutt skjer det noe helt jævlig og jeg skvetter like mye hver gang jeg spiller høyt eller hører i høretelefonene når jeg er ute å går. Så jeg tenker det er greit å være forberedt, for jeg opplever den greia der som ubehagelig og ekkel. Ellers et solid album som garantert vil nå langt. Et liv uten musikk kan jeg ikke forestille meg.

Ellers denne uka har bloggen min besøkt topp 10 på Topplisten. Først en 5.plass, deretter to dager på 1.plass, og i dag på 6.plass. Ikke så veldig opptatt av plasseringer, men dette var veldig gøy. Jeg skrev et innlegg som nå har blitt delt 34 000 ganger, og lest av et par hundre tusen mennesker. Kort fortalt, det handlet om å bekjempe rasisme uten å sette menneskeliv i fare under en pandemi. Det er ikke veien å gå, og dét har jeg skjønt at det store flertallet er enige med meg om, så da valgte folk å spre budskapet mitt. Tusen takk for det alle sammen, virkelig.

Poenget med bloggen min er ikke bare å få ut hva jeg selv mener, men også bidra til aksept for hverandres meninger (uten å ødelegge liv, eller risikere gjøre det) og oppmuntre andre til å tørre si fra om sine meninger. Jeg tenker at det har jeg/vi oppnådd en del av denne uken. Så tusen takk igjen!!

I kveld skal jeg på Sushibar og kjøpe masse god forskjellig Sushi til snuppen min kommer hjem fra kveldsvakt. Fantastisk mat. Jeg får vann i munnen bare jeg tenker på det. I morgen blir det muligens rolig på dagtid, men en liten feiring av bloggen, livet og kjærligheten på kvelden. Snacks og drikke er innkjøpt. Gleder meg veldig til det, og spent på hvem venner som dukker opp ❤️

Dere får ha riktig god helg alle sammen, om noen av dere vil dele positive opplevelser fra denne uka, eller siste tiden, så setter jeg veldig pris på det. Kommentarfeltet er åpent. Å dele er å gi, og når en deler positive opplevelser, så gir en glede til andre.

Håper dere fortsetter følge BunnyTrash, kommer plutselig med nye sterke meninger, tanker, følelser og opplevelser. Inntil da.. 🥰


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#birdsofprey #harleyquinn #ladygaga #chromatica #livet #kjærligheten #blogging #bunnytrash #helg #glede #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg