Vi ble født for å være ekte, ikke perfekte!

Da var jeg tilbake her igjen en liten tur, som alle har fått med seg så er det lørdag og helg. Snuppen min har frihelg, så etter hele min lille familie hadde fått opp øyelokkene var det duket for en herlig frokost. Det er avklart at et vennepar skal komme på besøk i kveld. Da blir det musikk og masse godbiter på balkongen med drinker og kos ut i kvelden og natta.

Nå har jeg vasket gulvene i leiligheten her. Jeg bruker ikke tørrmopp, men en veldig våt en, haha, så nå skal det få tørke så er det på igjen med å bare få ting til å i det minste se ut som om alt er på stell. Noen dager denne uka kunne det virke som om fatiquen skulle ta meg, men er i veldig fin form i dag. Det er heldig, for vi er veldig klare for å kose oss i kveld.

Måtte solen gi deg ny energi om dagen. Måtte månen bygge deg sakte opp igjen om natten. Måtte regnet vaske bort dine bekymringer. Måtte vinden blåse ny styrke i ditt sinn. Måtte du få gå med åpne sanser gjennom verden og bekjempe det onde og oppleve det gode som er, alle dine levedager.

Har dere planer i kveld?

Fortsatt fin lørdag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #lørdag #saturdaynight #whigfield #godhelg #bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. I dag blir det dette som gjelder her
       “Måtte regnet vaske bort dine bekymringer. Måtte vinden blåse ny styrke i ditt sinn”
      Ihvertfall værmessig.

      Fint ord!

      Her blir det rolig tv kveld for 2. Du vet, jeg og Olav med ❤️😄
      Kos dere med besøk 🥰

    2. Jeg har vasset i stavanger i 4 timer og blei så utslitt at jeg har ikke gjort en shit etterpå. Jeg vil forresten at typen min ser alltid på meg slik som jentene dine ser på deg på dette bildet :)))

    3. Både våtmopp og støvsugeren fikk jobbe på formiddagen i går, sånn at det var hyggelig når Bestisen kom på besøk. Ikke så varmt her i går sånn at vi satt inne og koste oss Moussaka og så blant annet Adresse Torino, som er et must.
      Ha en fin søndag og 1 første mai 🥰

    4. Hei, hei og takk for siste uthevde tekst! Dagen derpå sikkert for deg – koselig 😃 Alltid en glede å lese dine innlegg – bob, bob ved enighet – men det strekker seg nok til 80/20 og det er jo bra 😃 Ideologi og meningsutvekslinger er jo gull verdt! Er selv drittlei av kjerringer på plattformen som ikke har annet enn ‘se meg, se meg” og ‘jeg må komme meg opp på lista’ på blogg – ‘gjesp’, og – ‘ gjesp’. Bloggen din, blant noen få, står til absolutt lesverdig!

        1. Takk skal du ha Bunny!
          Meningsutvekslinger setter jeg stor pris på Stå på! Du er virkelig den ‘siste’ bloggen som engasjerer og har noe ‘vettugt’ å komme med 😃

          1. Takk, jeg har jo et ønske om at folk skal engasjere seg i viktige ting. Blogg er jo en bra plattform, selv om det blir mye hus, hjem hverdagsliv og enkle ting.

            1. Høh – vi lever jo, og da er det jo hverdagen som ‘er’ – men den ligger jo som en ‘streng’ flettet inn i vårt alles liv – det er jo det du er – takke takk! 😊 Nå må jeg følge videre med på Prince på nrk – digger 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg