Velkommen hit og riktig god jul!!

Velkommen til Drammen, byen som ble mitt hjem for 15 år siden, byen jeg fant kjærligheten og utfordringer. Byen hvor jeg kjenner at jeg lever.

Velkommen til Drammen, den mangfoldige Elvebyen hvor jeg har funnet min lille familie, gode venner og skapt et hjem.

Velkommen til Drammen, her kan man gå på skøyter og ramle på isen, og her kan du besøke Bunny Trash, hilse på rådyr og spise masse sushi og kebab.Velkommen til Drammen, her er det mange morsomme steder og trivelige kneiper.

Velkommen til Drammen, her er det koselige torg og masse flotte lys. Nå nærmer julen seg og vi alle gleder oss.

Velkommen til Drammen, byen som ønsker alle velkommen. 

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#drammen #bragernes #strømsø #elvebyen #mangfold #buskerud #viken #hjem #familie #kjærlighet #sentrum #glede #julegøy #julestemning #jul #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg