Varsku her, uvaksinert underveis!!

Som mange har fått med seg så er det slik at når snuppen min er hjemme på dagtid, har fri fra jobb eller ikke har dagvakt og jeg ikke har fastedag, så spiser vi frokost sammen. Da er det ikke slik at vi smører oss en eller to blingser som vi spiser underveis. Neida, her dekkes det bord og det blir kokt egg, stekt omelett eller eggerøre. Så har vi spekemat, røykalaks, diverse oster med mer. Jeg er normalt ikke noe frokost menneske, og hopper gjerne over når jeg er alene. Men når vi er hjemme sammen er dette en fin del av dagen. I dag ble det eggerøre, toastet brød og alt det ovennevnte. Helt nydelig!

Snart nå skal jeg ha meg en tassimo baileys etterpåkaffe sammen med en røyk på balkongen, det er også et høydepunkt for meg. Ikke meningen å stadig reklamere for røyk, men etter mange år i et belastet rusmiljø og som rusmisbruker har jeg innfunnet meg med at ikke alt skal jeg legge fra meg. At jeg nå har vært rusfri iht narkotika så mange år som jeg har synes jeg er bra nok. Jeg heier på alle andre som klarer komme seg ut av det, for jeg vet hvor helvetes tøft det er, så hvorfor skal jeg ikke heie på meg selv?!

Om det ikke er bra for den fysiske helsa, så må jeg si at det er mye med den psykiske helsen som er for meg mye verre. Så røyken tar jeg med meg i grava, bokstavelig talt.

Anyways, planen videre i dag er å styre og stelle og gjøre seg klar til å reise og på landet, vekk fra byen, på besøk til venner og kose oss der. Dette ser vi fram til, for her snakker vi gode, muntre livlige mennesker som er inkluderende og gir av seg selv. Vi skal spise, skravle, høre musikk, ta oss noen drinker og nyte det gode i livet. Jentene våre skal være med på turen og vi skal overnatte. Så her blir det ikke noe stress, bare å slappe helt av og koble ut omverdenen.

Det som er, at nå må vi jo da altså ta buss til sentrum og tog ut av byen. Og dét er jo ikke akseptert at jeg som uvaksinert skal kunne gjøre, for da utgjør jeg jo en risiko for å sprenge beredskapen på sykehusene (som ikke har noen økt beredskap etter to år), jeg er en fare for samfunnet og alle rundt meg, jeg burde vært lynsjet og innesperret ifølge Koronas Vitner.

En hel gruppe mennesker som hadde sin tro ble tvunget av sosialistene til å bære et merke på seg i Tyskland for at alle skulle kunne se at de tilhørte mennesker som hadde den troen, for sosialistene ønsket at den troen skulle forsvinne fra jordens overflate, dette skjedde så i de fleste områdene som var okkupert av Tyskland under andre verdenskrig.

Ideen ble lansert våren 1938 av Josef Goebbles og Reinhard Heydrich tok opp tråden den høsten etter den historiske (les:) krystallnatten.

I det okkuperte Polen i 1939 innførte lokale tyske administratorer disse merkene der også. Det begynte i byen Włocławek og utviklet seg, og etter invasjonen av Sovjetunionen i juni 1941 økte dette bredt i omfang.

Fra september 1941 ga Reinhard Heydrich ordre om at alle jøder over 6 år i selve Tyskland og deres okkuperte områder ellers måtte bære ’merket’ utenpå klærne til enhver tid på offentlige steder.

Dette ‘merket’ ble ikke innført i Norge, men vi ser i dag at det er stor oppslutning om sådanne handlinger som kan minne om likheter. Jeg har ihvertfall lest en del sammenligninger med Koronapass og stigmatiseringer, at indoktrinerte mennesker og media «er som datidens sosialister å regne». Jeg ønsker ikke være opphavet for sådanne sammenligninger, men ser mange føler og mener det slik. De følelser man har er det ikke så mye å gjøre med, vi lever i en skremmende tid

Det jeg kan si er at disse som ønsker å ekskludere uvaksinerte fra samfunnet, hate og hetse og kreve at man blir innesperret, fjernet eller merket, de må bare kreve og ønske hva de måtte ville, jeg er enig i mening- og ytringsfriheten må vi alle få lov til å ha, å ha våre tanker, meninger og følelser. Disse som ønsker ugjerninger eller frihetsberøvelse mot uvaksinerte må gjerne lage meg et armbind eller pannebånd hvor det står uvaksinert, det er ikke meg imot at jeg er merket slik at sådanne folk kan holde seg langt unna meg.

Karma kommer for en dag, husk nå bare historien som få ser ut til å lære av. Reinhard Heidrich ble kjent som «den blonde Moses», «slakteren fra Praha» og «det blonde udyret» dømt for krigsforbrytelser og drept i attentat. Joseph Goebbles og Adolf Hitler begikk selvmord som eneste løsning etter at deres umenneskelige agenda raste sammen. Med det sagt, fortsatt god helg alle dere snille gode mennesker som ikke hetser og plager andre mennesker.

Jeg heier på dere 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nazisme #koronapass #vaksinert #uvaksinert #vaksinering #agenda #krig #bunnytrash

13 kommentarer
    1. Ha en fortreffelig kveld 😃. Alt vi har er NÅ’et. Jeg drar på lutefiskfest med mine gode venner, det har blitt en av våre tradisjoner. Så når den første grådighetspausen erstattes av stemmesurr og latter, så skal jeg tilegne en skål med akevitt til «Den frie viljen» i år 😊🤗

    2. Du trenger vel ikke å proklamere at du er vaksine motstander, det holder at du er det… Det er de som på død og liv skal markere at de driter i vaksine og skal tute ørene fulle til de som ikke aksepterer dine holdninger jeg sliter med! Slutt å klag på at dere blir sett på som usolidariske eller hva du ikke liker å bli kalt. Det er dere som roper høyest som gjør at dere blir uglesett! Det er lov å være motstander, det er valgfritt å ta den, men må dere rope så jævla høyt om at dere er i mot å vaksineres…? Kos deg med deg og ditt, men slutt å klag på at det er synd på deg og dere! Som sagt, det holder med at du er motstander, det har jeg ingen problemer med, men at du går til frontalangrep på oss “dumme” vaksine forkjempere, og som ønsker at alle burde være like oppdatert, skeptisk og fornuftige som deg/dere jeg (og flere som meg) sliter med å akseptere! Og å sammenligne oss med nazister… WTF!!!

      1. Ååå trenger jeg ikke det? Jo så absolutt, rett og slett på grunn av alle disse nazistiske vaksinefanatikerene som driver og hetser og plager folk! Selvfølgelig må noen si fra hvor stygt og ondskapsfullt det er! Hvis du har et problem med det kan du jo heller klikke inn på bloggen til Geriatriks, det passer vel deg bedre. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder og svare deg, for utfra det du skriver så ser det ikke ut til at du skjønner den norsken du har lest i innlegget.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg