Var på SIAN-konsert i går.


Det må jeg si at det var virkelig stemning På Strømsø Torg her i Drammen i går.

SIAN hadde invitert til demonstrasjon fra klokken 13:00 til klokken 15:00. Invitasjonen lød som følgende: «Stopp islamiseringen av Norge har stand på Strømsø Torg lørdag 10. april kl 13-15. Kom og lær om islamsk adferd. Uintegrerbare lettkrenkelige barbarer og superspredere av kinavirus bes holde seg unna».

Jeg ankom torget før klokken 13 og der var rigget til med brede gjerder, og på yttersiden av det gjerdet stod allerede islamske gjenger og frådet. SIANS invitasjon hadde to tydelige budskap, det ene var å lære om islamsk adferd. Og det fikk vi jo.

Mange hundre mennesker samlet seg og sto praktisk talt oppå hverandre og spyttet, ropte og kastet egg, lyspærer, flasker og stein. Det ene drapsforsøket etter det andre. Så en mer tydelig demonstrasjon av islamsk adferd kunne vi ikke fått. Lurer på om noen av de få som ble tauet inn av politiet blir tiltalt for drapsforsøk? Tvilsomt.. det hele ble jo gjort i Allah, profeten Muhammed og Islams navn. Så igjen, her fikk vi virkelig lære noe om islamsk adferd og islamiseringen i Norge.

Det andre budskapet var smittevern, superspredere av kinavirus ble bedt om å holde seg unna. Her fikk vi en demonstrasjon om hvor lite viktig smittevern er i disse miljøene, hvor lite menneskeliv er verdt. Til helvete med alt og alle var budskapet fra islamistene.

Barn ned i treårs alder var medbragt av sine foreldre til denne massevolden og drapsforsøkene. Det hele er filmet fra flere vinkler og masse bilder foreligger. Så fortell meg, hva gjør barnevernet i Norge med dette?

Flertallet av alle disse hundrevis av islamister er mindreårige. Hvor er foreldrene? Sitter de stolte hjemme og applauderer for adferden til barna de har oppdratt? Jeg vil tro det faktisk, for de er jo oppdratt i islams navn. Og vi ser jo tydelig at her er ikke kun snakk om enkelttilfeller.

Selv er jeg oppdratt til at vold ikke er en bra ting. Vold er ondskap. Jeg drar heller ikke til arrangementer jeg har nulltoleranse for, for å drepe arrangørene. Det hadde jo vært riv ruskende galt. Hadde det for eksempel vært en demonstrasjon på torget mot homofili, så hadde jeg vendt hele greia ryggen og ikke brukt min energi på noe så lavmål. Islam liker tydeligvis vold, avler vold og utfører vold! Ingen kan si noe annet, vi ser det jo selv!

Min lille familie og jeg hoppet på toget 14:45 for å besøke venner utenbys. Og det var veldig greit. Islamsk livsstil og Midtøsten-landskap er ikke for meg. Håper folk begynner våkne nå, for det vi ser er at snart er det for sent!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sian #islam #islamisering #strømsø #drammen #vold #drapsforsøk #norge

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg