Var hos frisøren min først, nå er snuppen min og jeg på vei!

Dette øverste bildet knipset jeg i gangen på First Ambassadeur Hotell på Strømsø i Drammen. Måtte innom der etter jeg hadde vært hos frisøren og fått vekk noe hår. Kule bilder egentlig, eller hva synes dere?

Og så hadde jeg en liten photoshoot på toalettet der da, bare bruke litt tid mens jeg venta på snuppen min som var på kontroll. Joda, jeg ble fornøyd selv med sveisen. En mer «normal» sveis denne gang, eller så «normal» den kunne bli tatt i betraktning at håret faktisk er blått. Hehe..

Nå sitter vi på toget, snart i Tønsberg. Ha en fin dag alle sammen 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frisør #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg