Våknet tidlig, får ikke sove mer 🤪


Vel, da kan en like gjerne bare skrive et lite blogginnlegg, ikke sant?! Det ligger bilder ute på nettet av Madonna utkledd som Harley Quinn på Halloween, og jeg syntes jo dette var fucking awesome, som dere vet har jo Madonna vært mitt store idol livet gjennom, og jeg synes Harley Quinn er en fantastisk karakter. Snuppen min og jeg var tidlig i fjor en gang på kino og så filmen «Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)» med Margot Robbie. Jeg syntes den var hysterisk morsom, jeg simpelthen elsket den.


Annet nytt fra superstjernen Madonna er at hun har stilt til intervju i magasinet V hvor hun uttaler hvor teit det er at det ikke er noen reell diskusjon iht coronavaksinedebatten, at de som prøver å hevde sin egen sannhet, at de som er skeptiske blir hengt ut og hysjet ned, at man er ekskludert fra den offentlige debatten. At forskere og fagfolk ikke blir hørt hvis de ikke har en oppfatning som tilsvarer det som allerede var bestemt. Hun sier også at sensuren som er blitt gjort skremmer henne. Vel bravo Madonna, jeg tenker hun er i sin fulle rett til å uttale seg da hun i starten av pandemien ga flere millioner til coronasaken, i FN kunne hun vært som et land å regne så mye penger hadde hun bidratt med. Lurer på om hun nå føler seg lurt?


I dag ble det lagt en liten demper på det å glede seg til Kiel-tur som jeg nevnte i et blogg-innlegg i går. Vi har ordnet oss billetter til en tur om to uker, men beskjeden fra sykehuset i dag er at det kan hende det blir noen strengere tiltak/nedstenging mtp smittetallene som skyter til himmels. Vel jeg holder på håpet, har man ikke håp, har man ingenting!

Jeg følger et kommentarfelt til en VG artikkel som ble lagt ut for tre dager siden angående covidsmitte kommende vinter, jeg må følge med for der er mange interessante kommentarer, som feks:

«Helt utrolig. Etter masse vaksinering blir det tre ganger mere smitte og unger blir plutselig smittet etter voksne er vaksinerte».

«Og fagfolkene sa, når alle er vaksinert er dette over, hva skjer nå

«Virker som det er komplett umulig for mengden å ta inn over seg planene og strategien med det som foregår».

Link: Slik kan corona-vinteren bli (VG)

Vel vel, slik er verden blitt. Personlig har jeg hele tiden syntes media, politikere, regjering, helsemyndigheter og de som styrer narrativet, de kunne ha vært litt mer frampå, eller engasjert seg mer i å opplyse folket om viktigheten av immunforsvaret, riktige vitaminverdier etc. Der har de jo vært helt fraværende, men det har kanskje noe med at de ikke vil ødelegge narrativet? Selv «booster» jeg immunforsvaret rikelig med hovedsaklig både C og D vitaminer. Sink. Og litt attåt. Det er noe jeg vil anbefale. Ha en fin dag alle 😘


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #harleyquinn #halloween #covid #korona #vaksine #immunforsvar #vitamin #madamex #sink #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Tidlig oppe og ikke gråter . Krysser fingrene for at turen deres blir noe av 🤞
      Uansett ha en så bra dag du bare kan ❤❤
      Stor klem fra oss i Hakkebakkeskogen ❤

    2. Kjedelig å ikke få sove, spesielt hvis man egentlig har lyst til å sove 🙄 Håper jo virkelig at det blir noe av turen da, skikkelig irriterende å glede seg til noe som ikke blir noe av. Så krysser fingrene for dere at det blir en tur med båten.

      Ha en fin dag 😍

    3. God morgen fra meg som gruer for tannlegebesøk i dag. Jeg booster meg også med ting & tang for immunforsvaret. Trenger snart ikke vanlig mat, haha. Men tror det er viktig, og kanskje har det hjulpet. I alle fall ble jeg ikke koronasyk av å være i hus med en koronasyk ungdom ei uke. Krysser fingre og tær for at det blir Kiel-tur på dere. 🙂

      1. Det er så deilig når tannlegebesøket er over. Godt å høre at noen har tillit til eget immunforsvar og ikke tror at alt kan fikses ene og alene av det syntetiske. Jeg har også vært i kontakt med koronabærere, dog ikke en uke, men tror på sammenhengen. Får håpe det ikke blir sådan worst case scenario som dem har begynt å framstille nå, så lenge vi får lov å gå ombord så blir det tur. Takk for titten, og fin fin dag til deg Kari 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg