Vakkert, bare vakkert ❤️

I helga har det vært markeringer over hele landet, tusenvis av mennesker ønsker menneskerettigheter, medmenneskelighet, sannhet og frihet. Jeg var med på en av disse markeringene, den i Oslo i går. De som ønsker lese mer om den kan klikke på linken under.

Link: Jeg kommer til å huske denne dagen til jeg dør!

Bildet over er fra markeringen, og jeg synes det er vakkert, nydelig vakkert. Jeg er stolt over å ha deltatt og gått sammen med disse menneskene som representerer kjærlighet og omtanke for hverandre. De som ikke presser noen, bedriver splitt og hersk og blindt tror på de som startet ødeleggelsen.

Ja til livet ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink

#fakkeltog #oslo #frihet #sannhet #menneskerettigheter #medmenneskelighet #omtanke #likeverd #omsorg #kjærlighet #samhold #livet #norge #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg