Vært hos politiet i dag.

I dag har det vært en innholdsrik dag. Jeg stod opp i morges og vips så er klokken her. Starten på dagen er jo stort sett alltid samme, røykalaks, egg og beluga på spisebordet, tassimos baileyskaffe og røyk på balkongen. Kongen av balkongen fornekter seg ikke. Tur med jentene, hente post og denslags. Klokken 13:00 gikk jeg inn på politikammerset. Sist jeg var der var i juni. Fortalte om det her på bloggen. Leverte en anmeldelse som gikk litt fram og tilbake. Ikke helt over den saken enda, men jeg kan ikke si noe om hva som har hendt, det skulle jeg så VELDIG GJERNE gjordt, men jeg kan ikke. Munnkurv.

Anyways, i dag var jeg på stasjonen igjen. Hadde avtale om å være der 13:15, så jeg var i god tid. Jeg er helst det. Det er noe med å holde avtaler. Ha litt respekt for andres tid, ikke bare ens egen. Typisk nok så måtte jeg vente på overtid, men ikke så lenge, ti minutter. Så var det å bli fotografert, og så måtte de ha fingeravtrykkene mine. Ja dere vet, alt det der. Så om to uker får jeg nytt pass, og om fire uker får jeg mitt første ID-kort. 920 spenn, svindel!!

Men men, det må til. Planlegger et lite cruise i desember, en langweekend i mars og en ferietur i juni, så da er det greit å ha ting på stell. Jeg er sånn at jeg vil ha slike ting i orden, så er det bare å svooosje avgårde anytime det måtte passe. Jeg skal være klar jeg, bare man ikke får svart hårete tunge og covid-tå og må sitte i karantene eller sånt noe. Himla mye rart med den coviden, i dag skrev noen i kommentarfeltet mitt på bloggen at man kan få covid-krympepenis. Jeg er ganske sikker på at min ble større etter covid, men kanskje jeg må spørre noen om en second opinion.

Etter jeg hadde vært hos politiet tok jeg turen til andre siden av elva. Fikk handlet litt godt pålegg, var fri for røykalaks, og det hører jo med til eggerøre og beluga vett dere. Jeg fikk også kjøpt ytterligere 10 ting til Bunnys Julekalender, så nå kan dere begynne å glede dere til adventstiden altså og bli med på kalendertrekninger. Blir en enkel kalender, men det blir litt moro, og heeeelt Bunny!!

Jeg fikk også kjøpt den siste pakken til snuppen min som har bursdag om få dager. Fikk pakket dette inn i dag før han kom hjem fra jobb. Så da blir det tre pakker på han fra meg og jentene 🥰

Spiste en minipizza på Backstube på Bragernes fordi jeg var så fornøyd med hva jeg har fått unnagjort i dag. Der ble jeg stående å beundre juletreet de hadde satt opp på BT. Jeg synes det var veldig flott juletre i år. Gleder meg til de får lys på og jeg får se det i mørket med en anelse snø på bakken. Bare bittelitt altså, jeg flytta ikke fra Harstad til Drammen for snø altså, det må være klinkende klart!

Nå er det avstemming på Bunny Show her på bloggen, alle kan stemme, og det før klokken 17:00 kommende søndag, altså i overmorgen. Man har altså to dager på seg, husk å stemme du også!!

Ellers er det lite og melde akkurat nå. Hele min lille familie ligger og sløver på sofaen. Vi venter på overnattingsbesøk. Liv skal være hos oss fra i kveld til i morgen ettermiddag. Så her blir det liv – rai rai!!

Håper dere også har hatt en fin dag, at dere får en fin kveld, drømmer ufint i natt og at morgendagen smiler til dere – «sees da» 😜👍🏾

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #drammen #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Jeg må innom BUNNY SHOW forstår jeg….

      Ellers er jeg som deg… møter alltid opp FØR tiden… avtaler er avtaler og det er sjeldent jeg har måtte løøøpt for å rekke tider..

      Lag deg en fin fin lørdag og helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg