Utsikten fra kjøkkenet 🥰

Det er en vakker dag i dag, og jeg måtte bare ta bilde av utsikten fra kjøkkenet vårt. Det er er så nydelig, naturen vår er virkelig slående. Nå står vi på farten og skal ta turen som jeg fortalte om i forrige innlegg.

Håper alle der ute koser dere riktig så masse denne siste helga før jul. Som jeg brukte avslutte veldig mange innlegg med i disse tider i fjor: hold hodet kaldt og hjertet varmt 🥰

Prekas etterhvert 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #tur #venner #kos #moro #julestemning #utsikt #glede #jul #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Jeg forventet ikke den utsikten sentralt i drammen. Så flott. Jeg syntest forresten det er interessant å lese kommentarfelta dine. Ja, selve innlegga også da. Og er nok innom bloggen her flere ganger til dagen for tiden uten at jeg har vært så hyppig til å kommentere. Men endel frustrasjon deler vi.

      1. Dette er noe helt annet enn da vi bodde i selve sentrum nede på flata og utsikten besto av veggene til naboblokka 😂 … og jeg som blir så glad for kommentarer fra dere 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg