Utfordring mottatt og gjennomført!

«La oss bli litt bedre kjent, la oss dele litt tanker og litt fakta om oss selv, via våre bloggnavn». Slik åpnet Leneetarnes et blogginnlegg hun postet nylig. Akkurat dét innlegget kan dere lese ved å klikke på linken under.

Link: Via mitt bloggnavn, tar du utfordringen?

Poenget er å bruke hver bokstav i eget bloggnavn til å fortelle noe om seg selv, når en har postet innlegget så går utfordringen videre. Jeg har tatt utfordringen, so here it goes hoes:


*B – Bunny Trash det er mitt bloggnavn, et tosidig alter ego av helt forskjellige personligheter. Bunny på den ene siden, som er familiekjær og setter sine nærmeste høyest og ønsker et bedre samfunn for alle. Trash er når noe må sies som mange egentlig ikke vil høre, men det må sies likevel. Kun med å bli opplyst kan man gjøre forandringer. Knowledge is power!

*U – Umami er den femte smak ved siden av surt, søtt, salt og bittert. Umami ble først oppdaget av den japanske kjemikeren Kikunae Ikeda i 1907, men ble ikke allment akseptert i det vitenskapelige miljøet før i 2002, da forskere oppdaget spesialiserte glutamat-smaksløker på tungen. Jeg elsker Umami, som for eksempel Ost og Sushi som er storfavoritter i mitt kosthold.

*N – Nina Hagen er min favorittpunkrocker. Da hun var på topp ble hun sett på som gal, jeg bare synes hun var kul og jeg digga både stilen og musikken. Hennes ytre er mitt indre. Låttips: «UFO», «Dread Love», «Antiworld», «The Return of the Mother» og «African Reggae».

*N – Nederland. Må vel være det landet som jeg favoriserer høyest da jeg aldri har vært noe sted ellers som jeg føler meg som en del av, en fantastisk aksept blant folk, likeverd og det å bare være seg og ikke bli dømt for de merkeligste ting. Gå på sex-museum, røyk en joint, vær homo eller hetero, kle deg som det passer deg, ha punkersveis, be yourself!

*Y – Ytringsfrihet. Jeg kjemper for ytringsfriheten hver dag. Ytringsfrihet er å kunne tale øvrigheten midt i mot når en har et annet syn på en sak. Ytringsfriheten i dag er under press. Det er mye meningspoliti ute og går, der det skal svært lite til for å bli stemplet og stigmatisert hvis du har litt andre meninger enn det de politisk korrekte mener er riktig. Folk må ta til orde, folk må si sine meninger, hvis ikke kan vi en dag ende opp med at den friheten vi har og tar for gitt, blir borte!

*T – Takknemlig er noe jeg er hver dag. Der har vært mange perioder i mitt liv hvor følelsen av bunnivå ikke kunne bli dypere. Det å ha en evne til å faktisk alltid komme seg opp og lande på beina, det å ha en liten sirkel av nære og kjære, det å ha et hjem og en elskelig liten familie med masse kjærlighet. Klart jeg er takknemlig, og aldri en dag tar jeg dét for gitt.

*R – RebelHeart står det tatovert på min venstre arm. For jeg er på mange måter en rebell, jeg er ihvertfall ikke den som følger strømmen uten videre. RebelHeart er også navnet på et fantastisk album av Madonna. Hør gjerne tittellåten og «Ghosttown», «Devil Pray», «Inside Out», «Body Shop», «Joan of Arc», «HeartBreakCity» og «Hold Tight». Lojale Madonna-fans kalles også RebelHearts!

*A – Alanya. Siden Nederland ble nevnt tidligere så jeg ikke poeng med å skrive Amsterdam her. Så da ble det Alanya som er en turist- og ferieby i Tyrkia. Dit er hvor snuppen min og jeg har reist flest ganger sammen. Vårt feriested hvor vi unner oss litt luksus og nyter livet i form av å kunne spise god mat ute på restauranter hele tiden, ligge på stranda, bade i havet, feste, oppleve nye ting og være sammen med våre veldig gode venner der.

*S – Sex. Jeg er veldig opptatt av sex, det er en helt ærlig sak det. Når bokstaven kom opp var sex det første jeg tenkte. Noe av det beste jeg vet er nesten nakne menn med figur, seksuelle fantasier og god sex. So there!!

*H – Homo ble jo første ordet som slo inn her. Tema er jo ikke til å komme forbi. Verden er enda ikke kommet til et punkt at vi ikke trenger å snakke om legning. En stor del av menneskeheten er like dumme, kommer med fordommer, stigmatiseringer, hets og hat. Den dagen vi ikke trenger å prate om legning, da er mennesker kommet i mål hva likeverd og aksept angår. Det blir dessverre ikke i min levetid.

Så med dette var utfordringen fra Leneetarnes gjennomført, så sender jeg herved utfordringen videre og håper flere tar den imot 😜


Denne bloggen har en Facebookgruppe og en gruppe på MeWe som oppdateres etterhvert som det legges ut nye innlegg i denne bloggen. Håper dere vil være med der, og forhåpentligvis like og dele innlegg slik at de når ut til flest mulig.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#utfordring #blogg #leneetarnes #blogger #lene #blogging #bloggnavn #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Så utrolig gøy at du gjorde dette, det er veldig moro å lære nye ting om andre på denne måten 🥰 Fine punkter på alle bokstaver og jeg liker at man er seg selv! Det er sånn det skal være 🙏

      Klem til deg og ha en fin dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg