Ut på havet, trallalalalala!!

For litt siden satt jeg og styrte med å prøve finne reise til snuppen min i bursdagsgave når han har høstferie. Hellige kaninmåne.. satt og kikka på turer og endte opp med to alternativer, Lisboa og London. Så sendte jeg melding til «tante» som bruker passe jentene. Da viste seg at akkurat dén uka skulle hun reise bort tre dager midt i uken. Så da gikk det akkurat ikke å foreta en slik reise. Uflaks, men men.. det kommer vel flere anledninger til å besøke både Portugal og England.

Så dermed ble det slik at det blir Kiel og Tyskland på oss igjen, for vi rekker en slik todagers før «tante» reiser. Har nettopp bestilt turen. Fantastiske «Magic», et flytende hotell som vi liker å kose oss på. Har bestilt lugar med utsikt over handlepromenaden og show begge veier. På returen har jeg bestilt kveldsbuffet i restauranten, så kan vi spise deilig pizza på Mama Belle når vi reiser til Kiel, og så kan vi ta brunsj i Kiel. Dette blir supert, olala!!

I dag har jeg vært ganske doven. Vi var invitert til Lierbyen i går til ei venninne. Hun hadde laget fårikål så det ljomet. Og rigget til på balkongen, innglasset balkong som er større enn stuen vår, haha.. dere kan tro vi koste vårsj med deilige drinker og shots etter maten. Hun hadde dratt fram CDer også, så det ble sånn retro-nostaligisk musikalsk aften. Helt herlig! Så endte vi på bar og nattklubb etterpå. Det var mye rart ute i natt, fikk inntrykk av sånn type MC-gjeng-miljø. Vi kjenner jo til noen slike klubber, og der vi bodde før var vi jo naboer med en slik klubb og brukte feste med dem i lokalene der. Men dette som var ute i natt var mer gangstas. Var greit å holde seg litt unna, så det ble litt bakvendt runde på oss. Normalt tar man bar først og nattklubb etterpå, men denne gang ble det omvendt. Avsluttet med cheeseburgere før vi dro hjem, hahaha..

Anyways, nå skal sjefskaninen, kongen av balkongen, lufte jentene. Så blir det en kaffebaileys og røyk på balkongen etterpå. Så lager jeg pariserpizza til kvelds når snuppen min kommer hjem. Deretter blir det Netflix og Chill, altså sånn ekte chilling hvor man ligger på sofaen og faktisk ser på en serie. Jupp, dumt at det ikke ble Lisboa/London-tur, men nå er det bare å slette dét fra hjernen for denne gang. Gleder meg allerede til å reise ut på bøljan blå igjen på vårt flytende magiske hotell!

Dere da? Bra helg? Håper det!

🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#magic #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Blir koselig med tur til Kiel sikkert 🙂 Lenge siden jeg har vært på en sånn tur. Men jeg har noen små planer selv i ferien. Jeg TAR litt ferie i alle fall 🙂 Trenger det! Kos deg 🙂

      1. Ååå ja, vi koser oss hver gang vi er på Magic (selv om det var veldig snålt under munnbind- og avstand tiden). Du og Mr. Frodith burde ta dere et minicruise, anbefales 🐰

      1. Ja, gleder oss – må finne på noe annet også i bursdagsgave i tillegg. Tenkte på en hotelltur et sted her innenlands ei helg 🥰🐰

    2. Det blir fint med en slik tur til Kiel med båt.
      Lenge siden jeg har gjort akkkurat det! Man merker ikke at man er på en båt heller, fordi de er så store og flotte 🙂 Hiv og hoi, ut på bølgan blå!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg