Unyttige insekter, ytringsfrihet og potensielle kloner!

Dere som leser flere blogger enn Bunny har vel kanskje lagt merke til denne ubrukelige flåtten av et insekt som svirrer rundt her i kommentarfeltene og kaller seg hovedsaklig Bien, men også Sol, Constanse, Leven, Bye, Anonym, Oljanovsk, Østensjø, Nina, Kari og så videre og så videre. Dette utysket driver og sutrer og griner over at jeg har blokkert henne fra kommentarfeltet mitt i bloggen, påstår med sitt dumme vesen at jeg knebler ytringsfriheten, at jeg sier mot meg selv da jeg påstår å være forkjemper for ytringsfriheten.

Men i all verden har det med ytringsfrihet å gjøre å «stalke» en enkeltperson for å komme med dumme uttalelser og hjernedøde hatmeldinger?! I mitt stille sinn har jeg jo tenkt at det får holde å se denne flåttens kommentarer i medbloggeres kommentarfelt. Anledningen benyttes titt å stadig til omtaler om meg med usannheter og vridninger på mine ord. Det får så være, hvis medbloggere ikke klarer å lese mellom linjene og skjønne hvorfor insektet kommenterer, får bli opp til dem. Men enhver som har vært innom Bunny vet at her knebles ingen ytringsfrihet.

Nederst i hvert innlegg jeg poster ligger det to linker. Én til Bunnys bloggruppe på MeWe, og én til Bunnys bloggruppe på Facebook. Der er det kommentarfelt som alltid har vært åpent, helt siden gruppene ble opprettet for ørten år siden. Feel free til å ytre hva dere måtte ønske, fremfor å sutre så jævlig i kommentarfeltene. Det er så utrolig fordummende og barnslig at patetisk blir veldig lite dekkende.

Fra ubrukelige insekter til noe helt annet. En del mennesker har for tiden hengt seg opp i utseendet til forhenværende statsminister og fremdelesværende leder i partiet Høyre, Erna Solberg. Det er ikke noe nytt, men denne gangen er det ikke kroppen og overvekten det er snakk om. Det er allviten at Solberg er veldig glad i kake, selv om hun spiser litt sushi innimellom. Denne gangen er det ansiktet det handler om. Folk spør «hvor ble det av føflekken
Erna hadde før i tiden?», «når fikk hun plutselig mellomrom mellom fortennene?», «hvorfor vokser øyenbrynene hennes annerledes nå». Noen nevner ord som Klone, Alien og Sophie Elise, haha.. hva tenker dere?

Morsomt å lese Bunny 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#insekter #kloner #kommentarfelt #ytringsfrihet #blogg #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Jeg tenker at folk som henger seg opp i detaljer om Solberg sitt utseende skulle gakke hen å lage seg et liv…

    2. Synes det var mye morsommere med Bien.

      «03.12.2022, KL. 18:58
      Enig med deg, stiller meg bak Evelyn Beatrice Halls oppsummering av Voltaires tro på ytringsfriheten. Med ett unntak og det er mennesker med sølvfoliehatter som sprer farlige konspirasjonsteorier. For ordens skyld.. Sølvfoliehatt er en betegnelse på personer som tilegner seg, tror på, finner på og sprer konspirasjonsteorier og pseudovitenskapelige standpunkter.
      Reply»

      Vedkommende holder seg jo med egne unntak fra ytringsfriheten – så da burde det vel være helt greit om noen skulle følge samme oppskrift ?

      Om noen lurer: sitat fra Bien er kopiert fra kommentarfeltet hos Gryende ifm GryXen pris til Bunny ifjor. Det var en respons på min henvisning til Evelyn Beatrice Hall sin oppsummering av Voltaire sin tro på ytringsfriheten:

      «Jeg er dypt uenig i det du sier, men vil inntil min død forsvare din rett til å si det».

      Og siden jeg synes det var en åpenbart selvmotsigende kommentar fra Bien, så var det igrunnen like greit å holde kjeften min godt igjen.

        1. Kommer an på vinkling, veit du 🤪

          «Flåtten er en viktig smittespreder av ulike bakterier, virus og parasitter, og den gjør derfor stor nytte for disse mikroorganismene.» (Norsk helseinformatikk).

    3. Det med føflekken/utveksten har eg ikkje fått med meg, men så er ikkje det nokon heksekunst å verta kvitt slike.
      Det eg derimot har fått med meg, det er augene hennar.
      Det seiast at augene er sjelas spegel, og augene hennar, minner om augene til ein gamal mannevond råne eg var røktar for i ungdomen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg