Unngå å se den store rosa elefanten!

At jeg i bloggen her har en del islam- og innvandringskritiske innlegg er langt fra ukjent for de som har vært innom mer enn én gang. At jeg ønsker at islamiseringen som pågår her til lands må stanses og utviklingen reverseres er ikke noe nytt, at jeg mener innvandringspolitikken som har pågått siden sent 70-tall er fullstendig uvettig, da enda mer uvettig i dag enn den gang, er ingen nyhet. I dag er nettopp den politikken som føres direkte farlig, og mange mennesker i vårt lille rike blir ødelagt for livet og drept som direkte konsekvens av nettopp denne politikken.

Når jeg deler faktaopplysninger fra Koranen, Sira og Hadith, islams hellige skrifter. Når jeg viser til tall og statistikker, når jeg omtaler alle disse hendelsene som skjer rundt om i landet vårt (og verden), forteller hva jeg har sett og opplevd selv. Når jeg forteller om venninner som har vokst opp som voldtatte, mishandlede barnebruder, den sosiale kontrollen, om hva som faktisk sies i bønneropene fra islamske moskeér, når jeg forteller om imamene som går ut i sosiale media og oppfordrer til drap på jøder og kafirs, når jeg forteller om da fem islamister overfalt meg og skulle drepe meg med kniv, når jeg omtaler terrorhandlingene i Kongsberg, og utenfor London pub i Oslo sist sommer, når jeg forteller om hun unge moren som ble knivstukket over 30 ganger på torget her i Drammen midt på lyse dagen, forsøk på æresdrap, når jeg forteller om barna som havner på akutten med kraftige infeksjoner etter å ha blitt skåret i underlivet, når jeg forteller om overfallene, voldtektene og knivstikkingene i byene, og utenfor eget hjem. Da er det noen som reagerer kraftig og aggressivt mot meg.

I stedet for argumenter i kommentarfeltet i det aktuelle innlegget jeg har postet har jeg flere ganger opplevd at andre har tatt til ordet, i sosiale media og på blogg og omtalt mine skriverier. De forteller at de blir «harmdirrende provosert» og er sterkt uenig med meg i hva jeg skriver. Det de blir provoserte av er ikke alle disse ugjerningene som begås, knivstikkene og voldtektene som begås, nei nei, faktisk så unnskylder de det, forsvarer det, snakker det bort. Det neste de gjør, er ikke å fortelle hva de er sterkt uenige om, komme med argumenter, nei fordi de kan ikke bestride fakta, det som står skrevet i Koranen står skrevet i Koranen, og hun stakkars unge dama på torget, det skjedde.. hun lå der i et hav av sitt eget blod. Faktiske hendelser kan ikke bestrides, og barna fortsetter komme inn på akuttmottak med kraftige infeksjoner i underlivet..

Så da velger disse å heller omtale meg da, bruke stygge ord og karakteristikker om meg. Bedrive hersketeknikker og stigmatisere min stemme. Skriver at jeg må bekjempes og forties. Vel jeg er her enda..

Vet dere at alle overfallsvoldtekter i Oslo begås av ikke-vestlige innvandrere? Nå vet dere det. Det er rene skjære fakta og det kan dere ikke endre på uansett hva dere kaller meg. I 2022 hørte vi om utallige knivstikkinger, og flere skyteepisoder i Oslo. Da spesielt på sommeren, da var der helt spinnvilt. Samtlige som ble siktet og fengslet etter bølgen av knivstikking og skyting i hovedstaden denne sommeren hadde innvandrerbakgrunn.

Nå har vi gått inn i 2023 og vi skal møte mange flere, stadig økende tall, knivstikkinger, overfall og fakta som dere kan være uenige om. Selv om fakta er det motsatte så kan dere fortsette å si at ingenting har noe med uvettig innvandringspolitikk og den politiske ideologien islam å gjøre, nei nei..

«Drep de vantro hvor dere finner dem» (koranen 2:191). «Lemlest de vantro hvis de kritiserer islam» (koranen 5:33). Jorden er rund, epistemologi er læren om kunnskap som begrepsteori og logikk, etikk er læren om hva som er grunnleggende rette eller gale handlinger og 2+2=4!

Takk for at dere bryr dere om Norge og alle våre nære og kjære som bor her. Ha en fin dag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#norge #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Dessverre, er ca 80% av det norske folk stokk dumme, når det kjem til denne saka.
      Sjå kor snille me er, som tek imot ein heil horde av deisse, og sjå kor forståelsesfulle me er, som forstår deisse “stakerane”, seier dei.
      Å setja seg inn i kva dei leikar med derimot, nei det er ikkje så interessant.
      Vel, den som leikar med ilden, vil før eller seinare brenna seg.

      50 ER 50 FOR MONGE!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg