Ungdomskilden – slik holder man seg ung!!

Jeg sverger, se dere selv i speilet ofte hver dag, da holder dere på ungdommen, dere ser yngre ut, altså dere ser ikke ut til å eldes et sekund! Ikke sant!!? Jeg har rett!! 😜 Altså, prøv å ikke se dere i speilet på, la oss si 6 måneder, og når dere da ser dere i speilet igjen, hahaha.. 😂

Jeg har sofadag i dag, det er innført tradisjon det, praktisk talt hver søndag ligger jeg her, på samme måte som festligheter er innført tradisjon praktisk talt hver lørdag. Og i går hadde jeg det morro, hellige måne hvor vi flirte og jodlet utpå balkongen her fram til rundt to i natt. Herlig.

Men tilbake til ungdomskilden og sofaen, jeg ligger her altså og surfer på sosiale medier og jeg ser en herre fra mine yngre dager som har postet nytt profilbilde. Jeg har ikke sett mannen på sånn 20 år cirka. Bildet satte meg helt ut, hva faen har skjedd med den mannen, han er blitt skikkelig gammel. Er det muuuulig, ble nesten redd jeg. Så ut som tiden hadde tatt rennafart og gitt han juling!

Jeg konkluderte med at jeg er ikke blitt så gammel som han, selv om vi er født samtidig. Jeg har to flekker med noen grå-hvite hår i skjegget, men jeg tenker faktisk at de flekkene kommer av en sykdom jeg fikk ut utbrudd av for rundt ti år siden. Jeg sto og pussa tennene over badvasken, så ramlet alt håret mitt i vasken. Alt håret på toppen bare ramlet av. Ble skallet på 1-2-3. Da ble jeg redd altså, angstutbrudd de luxe, og alt ansiktshår ble etterhvert hvitt. Et av mine ‘weirdest moments’. Så de flekkene tenker jeg henger igjen fra da, det er min teori.

Men back to case, se dere oftest mulig i speilet for å holde dere ung, altså da i den forstand holde på et ungt utseende. Eller la være hvis dere ønsker å se eldre eller gammal ut.

Hilsen Bunny Trash 29 år.

Rett fra levra.

Foran speilet.


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#ungdomskilden #bunnytrash

PS: bruk gjerne filter på mobilen også!

6 kommentarer
    1. 🤣🤣🤣 Har dei siste par vekene latt skjegget gro. Det er krittkvitt, og eg ser gamal ut, så spegelbilete minner ikkje mykje om ein 23åring (psykisk alder). Trur eg får raka det av ganske så kvikt. Fødselsdatoen seier eg har passert 61, og slik kan eg jo ikkje gå rundt å sjå ut 🤣🤣🤣.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg