Ubba-ubba-kvakk-kvakk!

For noen år siden fikk jeg meg en slags hobby, en meget spesiell sådan. På internett dukket det stadig vekk tilbud om diverse kredittkort fra overalt, diverse fra Santander, Credits Gold, Remember MasterCard, Instaplay, Ikano, Komplett, Norwegian, AmEx, Visa et cetera. Noen tilbud kom også i posten. Jævla greie det der, og jeg klikket på avvis på nettet, og kastet forespørslene som kom i posten. Min mor hadde i alle år advart meg mot disse kredittkortene, hun mente at de kunne skape mye trøbbel. Og akkurat der har hun nok rett..

Nonetheless, jeg fikk så mange forespørsler at en dag bestemte jeg meg for å krysse av for å få sådan kort, og etter kort tid ankom det. Ikke hadde jeg spesielt høy inntekt, så jeg undret meg over at de sjekket inntekt og sådan, og likevel fikk jeg kort med høy maksgrense. Jeg sa ja til et nytt et og enda et. Det var da jeg bestemte meg for å finne ut av hvor mange kredittkort en egentlig kan få. Så jeg signerte for alle kort jeg kom over. Og jeg lover, man kan få psyyyykt mange kredittkort!

Jeg har en slik lommebok/veske som jeg bestilte fra Wish. Den har utallige lommer for kort, og den er full, og mer til. Jeg har tenkt mange ganger at om jeg ble syk, fikk kreft eller sådan, beskjed om at jeg har kort tid igjen å leve. Da skulle jeg maxet disse kortene og reist avsted til flotte varme plasser med nydelige strender, yrende uteliv, gode restauranter og masse deilige cocktails. Bare danse, drikke, spise og leve till the bitter end. Heldigvis har det ikke blitt slik.

Men tanken har kommet igjen endel nå under pandemien. Og nå når det er så ille som det er, elendigheten, hatet og ondskapen som spres overalt, hvordan samfunnet er blitt, hvordan folk man kjenner er blitt. Som jeg skrev i mitt innlegg tidligere i dag, så kom disse tankene igjen.

Jeg har så inderlig lyst til å bare pakke en bag, hoppe på et fly og reise til et varmt sted langt langt unna, et sted med sol og strender og yrende liv. Og sist, men ikke minst, det må være et sted hvor jeg ikke skjønner en døyt av språket, nada whatsoever, et sted hvor jeg ikke kan lese en avis, og slår noen på nyheter så vil det være ubba-ubba-kvakk-kvakk for meg. Det hadde vært så skjønt, så herlig skjønt, men hvor skulle det vært til liksom?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fantasiflukt #syden #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Eg låg på sjukehus med ein som hadde fått ALS. Han skreiv alt over på borna før han takka ja til diverse kredittkort. Hyrte inn ein ledsagar, og reiste så mykje han klarte, før det sa stopp. Når han takka av, fråskreiv borna seg arven (dei hadde jo fått alt på forhand), og kredittinstitusjonane sat igjen med tapet.
      Då eg låg inne med han, hadde han fått beskjed om frå to til seks mnd igjen.
      Han klarte tre veker, så var det slutt 😥.
      Skikkeleg stygg sjukdom det der.

    2. Veldig rart men kredittkort. Jeg får også bare presset på meg sånne kort, klipper dem i biter jeg. Skal aldri brukes. Jeg skal heller prøve å spre litt kjærlighet og glede, så ingen får behov for å gå barnas med sånne uansett land 🥰😊

    3. Ja det er helt utrolig hvor mange tilbud man får på disse kortene, jeg hadde en gang et mastercard. Men nå, takker jeg nei til alt og kaster alle forespørsler. Det som er så leit er jo at veldig mange unge får kastet penger etter seg kanskje i en vanskelig tid og ender opp som gjeldsofre. Det er trist 😬

      Ha en fin dag BT ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg