TV2, Facebook og Dagsavisen krenker ytringsrommet!

Det kommer ikke som noen bombe, men jeg synes at ytringsrommet i Norge er blitt trangt, da særlig de to siste årene, og da angående noen få spesifikke, men alvorlige og viktige tema. Når store medier, gjerne med statsstøtte, ønsker å kneble enkelte stemmer da har det gått altfor langt.

Hvilke stemmer snakker jeg om? Jo, jeg snakker blant annet om nordmenn som har vond erfaring etter det vi kaller mRNA-vaksiner. Vaksiner føler jeg er et misvisende ord for disse mRNA-injiseringene, men det er ordene vi har blitt indoktrinerte til å bruke via samme media, folkevalgte og deres entourage.

Til eksempel er Hemali (Helse, Mat & Livsstil, forkortet Hemali, er et norsk magasin med Julia Schreiner Benito som redaktør. Magasinet skal ifølge investorer være en uavhengig nyhetskanal for bedre helse) så sikre på at disse stemmene bør høres, derfor laget de en film hvor de intervjuer nordmenn som har vonde erfaringer etter mRNA-injiseringer.

Det er ingen medisinske påstander i filmen, det er kun mennesker som forteller om sine erfaringer.

Nå er det slik at Legemiddelverket, de rapporterer at de har fått inn cirka 60.000 meldinger om mistenkte bivirkninger hvor mange av dem er til dels meget alvorlige med sykehusinnleggelser og død. Dette er meget skremmende tall. Desto mer skremmende er det at de fleste i mitt liv, folk rundt meg som har opplevd, og noen enda opplever bivirkninger, milde, moderate eller alvorlige, ikke har meldt inn. Mange vet ikke engang hvordan, noen mener det ikke har Noe for seg. Det sier meg at her er det store mørketall hva bivirkninger angår.

Uansett. At en offentlig institusjon forteller om disse tallene det er altså greit, men at vi lar disse stemmene bli hørt i Norge det er ikke greit. Hemali samlet inn en del penger for å virkelig nå ut med filmen til folk og folkevalgte og ønsket da å annonsere for den gjennom blant annet TV2 og Dagsavisen.

Vet dere, de vil ikke annonsere for den. TV2 begrunner det med at det «strider med TV2s verdier, dekning eller troverdighet». Dagsavisen rapporterer at «filmen vil kunne skape sterke reaksjoner hos leserne». Facebook fjerner filmen fra sin plattform. Deler du videoen direkte på Facebook blir den etterhvert fjernet, og du risikerer bli utestengt.

Nå ruller media ut overskrifter igjen. De skriver at 7 av 10 nordmenn ønsker å ta en fjerde vaksine. Bevisst unnlater de å fortelle at det er 54 prosent som har tatt tre vaksiner, så da er det 7 av 10 av disse som ønsker å la seg injisere en fjerde gang. Her fremstilles det som om det er 7 av 10 av hele den norske befolkning som ønsker la seg injisere, hvilket er uhyre langt unna sannheten. Regn ut selv. 7 av 10 av 54 prosent. De har sikkert rundet tallet oppover også.

Og hvem er de spurte? Har du blitt spurt?

Det er tydelig at det er sommer nå, og høsten nærmer seg. Vi skal påvirkes til ytterligere mRNA-injiseringer, men vi skal ikke bli mer opplyste om bivirkninger, eller om vaksinene i det hele tatt fungerer på den enkelte.

Ville det ikke vært på sin plass at folk ble rådet til å teste seg om vaksinene fungerer før man lar seg injisere ytterligere?

Når jeg spør folk rundt meg om de vet om vaksinene fungerer, så aner de ikke. De bare tror blindt på fremstillingene i media, fra de folkevalgte og så videre. De har ikke testet seg for antistoffer.

Ei dame jeg hadde mye kontakt med på blogg hadde underliggende sykdommer som gjorde at hun følte at det virkelig var et nødvende å la seg injisere med mRNA. Hun fortalte meg at hun hadde fått tre doser, testet seg for antistoffer, men ikke fått noen flere. Altså vaksinene fungerte ikke på henne. Venninnen hennes hadde blitt injisert fire ganger, testet seg, ikke fått antistoffer, vaksinen fungerte ikke der heller. Hun damen jeg snakker om døde rett etter hun fortalte meg dette, hun satt i en stol med mobilen i hånden, og hjertet bare stanset. Hun sa hun kom ikke til å la seg injisere med dette mRNAet mer. Slik ble det.

Har du testet deg for antistoffer?

Hemali laget denne nevnte filmen «Beretninger etter vaksinering», de samlet som skrevet inn en del penger for å virkelig nå ut med filmen til folk og folkevalgte og ønsket da å annonsere for den gjennom blant annet TV2 og Dagsavisen.

Som sagt, de vil ikke annonsere for den. De vil ikke at folk skal vite, bli opplyste. TV2 begrunner det med at det «strider med TV2s verdier, dekning eller troverdighet». Dagsavisen rapporterer at «filmen vil kunne skape sterke reaksjoner hos leserne». Facebook fjerner filmen fra sin plattform.

Dette er IKKE greit, eller hva synes dere?

Se filmen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bivirkninger #tv2 #dagsavisen #hemali #norge #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Ja, eg har sett filmen, og den er jo forsåvidt litt skremande, men ingen ting imot det som verte lagt ut av legar i USA.
      Nei, eg har ikkje testa meg for antistoffer. Og for å vera ærleg, det bryr meg midt i analen, så eg har ikkje ofra det ein tanke.
      Strider mot tv2s truverdegheit 🤔🤣🤣. Kva då for ein truverdegheit? Den er jo totalt fråverande hjå tenkjande folk.

      1. Hehe.. altså når jeg spør om antistoffer, så er det for de som har latt seg vaksinere, å vite at dette fungerer, er det ikke det som er poenget med vaksinering, å få antistoffer? 😜

        1. He he, jo, det er det som er poenget, men når ein les om folk som ikkje har tatt ein einaste injeksjon, men som allikevel har meir antistoffer enn folk som har tatt både 2, 3, og 4 injeksjonar, så kunne det jo på ein måte vore interessant å måle det.
          Det eg spør meg sjølv om, er om deisse injeksjonane i realiteten reduserer antistoffene i kroppen.
          Jo fleire vaksinerte, og jo fleire dosar, dess fleire smitta, sjuke og døde.
          Dette er fakta som ikkje kan feiast under teppet.

          1. Det som kanskje burde vært gjort var å teste folk før mRNAet ble injisert, og etter første dose, hvis det ikke funker, hva er poenget med flere doser..? 🤔

    2. Jeg har innsett at de områdene jeg har størst for info, i stadig økende grad vil være synonymt med de områdene de styrende vil bestrebe seg på å umuliggjøre tilgangen på faktaopplysninger.. Jeg har derfor tatt grep for å være up to speed med infikanaler når C19 gjenoppstår; Altså dark WEB..
      Per i dag er tilgangen på stell teknisk sett. Her finner man ALT av info, for dark/deep web er utenfor rekkevidde for alt av styresmakter etc. Enkelt forklart, funker det på et vis som kan sammenlignes med at du står på bakken med en spade. I det du stikker denne i jorden, og tar det første spadetaket, har du brutt barriæren mellom the open- and the dark web. Jo flere spadetak du foretar, desto dypere kommer du, så uansett hvor ulovlig inneholdet du måtte søke måtte være, er det kun et spørsmål om hvor dypt ned du må. Det finnes ingen bunn i dette havet, så om du så skulle planlegge et terrorangrep på the white house, kan info fritt utveksles. Det er kun snakk om å sørge for å gå dypere enn det lar seg gjøre å nå.. Det å navigere på den siden er imidlertid ikke som på det åpne nettet, så det er tidkrevende for en rocky som meg. Men allerede nå har jeg kommet såpass i gang at jeg kan si det er verdt å la bloggen lide en periode for å lære meg å bruke. For dette vil jo øke tilgangen til info hinsides den som følger de åpne info-kanalene.. 😜

        1. Det er en grunn til at heller ikke jeg så mye som har pirket borti dette her før nå, for å si det sånn.. Lenge hadde jeg et sånt skrekkbilde av dette her der jeg så for meg at det brått ville spy opp alskens bildelinker hvorav x-antall av disse viste ting jeg overhodet ikke har godt av å se..
          Men realiteten er at det er det stikk motsatte, for her får du nemlig ikke en dritt opp før du graver det frem selv; Først med en dark web søkemotor, for så å ta for deg de oppkomne dark/deep wikis, hvilket er et slags wikipedia bestående av linker over aktuelle sider.
          Det er tungrodd som pokker, og jeg ville neppe giddet dersom det ikke var for at jeg har måttet innse at stadig mer av den informasjonen jeg er ute etter vil være sensurert over hele det åpne nettet. – Og å gå inn i en ny C19 -periode nærmest ribbet for informasjonskilder/kanaler, det skjer ikke!
          Kommer sef til å sende over det jeg finner av relevant stoff, da 😉

          1. Men du er klar over at du trenger ikke deep-dive, du har skjønt hva greia er. Nå for tiden er det enkelte som har begynt å kikke på meg med forundring, for nå skjer ting som jeg har skrevet svart på hvitt tilbake i tid, at ville skje fremover. Neste dose rulles ut, og nå kjære Gry, nå blir det mye trist, stålsett deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg